Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Siden jeg hadde holdt på så lenge å analysere Funcom så ville jeg være litt grei å legge ut en analyse igår…

Dere kan forvente at jeg ikke vil legge ut flere analyser, heller ikke bry meg med å skrive mer i denne tråden.

Snakkes i andre tråder

11 Likes

Det der var det værste jeg har hørt. Nå gikk jeg faktisk lei av Funcom. Kommer ikke til å spille spillet og aldri røre noe som har med Funcom igjen. Tror jeg tar meg en pause fra forumet her og aksjer i det hele.

Edit: Alt er selvfølgelig solgt nå.

7 Likes

Håper faktisk Funcom aksjen får rævkjørt seg litt nå, så til alle som selger. You make my day :heart_eyes:

2 Likes

Der har vi en som solgte i sinne. Noen flere? Er faktisk selv i tvil nå og det forteller mye…

4 Likes

Solgt mestparten. Men sitter igjen med litt.

1 Like

Hvordan har CMD AS gjort det, har han kjøpt seg inn i det konvertible bondet til FC billig og i tillegg shortet FC?

Forstår godt hvorfor folk føler seg backstabbet, men denne meldingen øker jo faktisk verdien på aksjene man sitter på i dag.

… Lett for meg å si, som ikke har noen aksjer.

1 Like

Solgte alt, men skal være ærlig å si att jeg håper på lavere inngang.

3 Likes

Nei han var vel med på emisjonen. Hvis man ser bort fra konverteringer så tror jeg ikke det bondet har vært omsatt i det hele tatt.

2 Likes

Jo, men effekten er ganske liten, selv med 100k aksjer blir det ikke veldig mye 0.55 aksjer. Funcom er en svært volatil aksje og sett i forhold til volatiliteten er effekten liten tror jeg.

4 Likes

Solg mesteparten jeg og.

1 Like

Jeg solgte alt i går. Så traff bra med det. Skal inn igjen senere.

1 Like

Hva er RT nå?

Husk at video kommer i morgen da, karer. Jeg har ventet så lenge på video at jeg selger ikke i sinne nå. Jeg skjønner godt at folk er forbannet nå, og jeg er det selv. Men det er ikke så mye å gjøre med dette nå.

Jeg blir sittende litt til, men usikker på om jeg kommer til å bli med i “rep emi”

2 Likes

Jeg søker fortsatt å maksimere fortjenesten på min investering i Funcom. Men nå bryr jeg meg null om hvordan det går med CE eller selskapet videre for å si det sånn… kommer til å bruke minimalt med tid på dette. Etter exit vil Funcom KUN være for kortsiktig trading.

ASC vil også så langt det er mulig søkes å unngås i all fremtidig business…

2 Likes

Fikk tatt et bilde av en av emisjonsdeltakerne. Noen som kjenner han igjen?

4 Likes

RT er nå 1,35

Glimrende kjøpsanledning, men er lastet opp allerede…

2 Likes

Merkelig å ha en book building uten å være enige om vilkårene på forhånd?

The Private Placement took place through an accelerated book building process managed by ABG Sundal Collier ASA (the “Manager”) after close of markets yesterday

Utrivelig stemning nå . Synd å se at flere lemper ut uten å se muligheten til gevinst siden.

At det kommer en skvis nå, so be it. Jeg skal gjøre penger på fc i år!

3 Likes