Siden jeg hadde holdt på så lenge å analysere Funcom så ville jeg være litt grei å legge ut en analyse igår…
Dere kan forvente at jeg ikke vil legge ut flere analyser, heller ikke bry meg med å skrive mer i denne tråden.
Snakkes i andre tråder
Siden jeg hadde holdt på så lenge å analysere Funcom så ville jeg være litt grei å legge ut en analyse igår…
Dere kan forvente at jeg ikke vil legge ut flere analyser, heller ikke bry meg med å skrive mer i denne tråden.
Snakkes i andre tråder
Det der var det værste jeg har hørt. Nå gikk jeg faktisk lei av Funcom. Kommer ikke til å spille spillet og aldri røre noe som har med Funcom igjen. Tror jeg tar meg en pause fra forumet her og aksjer i det hele.
Edit: Alt er selvfølgelig solgt nå.
Håper faktisk Funcom aksjen får rævkjørt seg litt nå, så til alle som selger. You make my day
Der har vi en som solgte i sinne. Noen flere? Er faktisk selv i tvil nå og det forteller mye…
Solgt mestparten. Men sitter igjen med litt.
Hvordan har CMD AS gjort det, har han kjøpt seg inn i det konvertible bondet til FC billig og i tillegg shortet FC?
Forstår godt hvorfor folk føler seg backstabbet, men denne meldingen øker jo faktisk verdien på aksjene man sitter på i dag.
… Lett for meg å si, som ikke har noen aksjer.
Solgte alt, men skal være ærlig å si att jeg håper på lavere inngang.
Nei han var vel med på emisjonen. Hvis man ser bort fra konverteringer så tror jeg ikke det bondet har vært omsatt i det hele tatt.
Jo, men effekten er ganske liten, selv med 100k aksjer blir det ikke veldig mye 0.55 aksjer. Funcom er en svært volatil aksje og sett i forhold til volatiliteten er effekten liten tror jeg.
Solg mesteparten jeg og.
Jeg solgte alt i går. Så traff bra med det. Skal inn igjen senere.
Hva er RT nå?
Husk at video kommer i morgen da, karer. Jeg har ventet så lenge på video at jeg selger ikke i sinne nå. Jeg skjønner godt at folk er forbannet nå, og jeg er det selv. Men det er ikke så mye å gjøre med dette nå.
Jeg blir sittende litt til, men usikker på om jeg kommer til å bli med i “rep emi”
Jeg søker fortsatt å maksimere fortjenesten på min investering i Funcom. Men nå bryr jeg meg null om hvordan det går med CE eller selskapet videre for å si det sånn… kommer til å bruke minimalt med tid på dette. Etter exit vil Funcom KUN være for kortsiktig trading.
ASC vil også så langt det er mulig søkes å unngås i all fremtidig business…
Fikk tatt et bilde av en av emisjonsdeltakerne. Noen som kjenner han igjen?
RT er nå 1,35
Glimrende kjøpsanledning, men er lastet opp allerede…
Merkelig å ha en book building uten å være enige om vilkårene på forhånd?
Unfortunately we were unable to as the final transaction details were negotiated and agreed upon first around 14:30 on that day.
The Private Placement took place through an accelerated book building process managed by ABG Sundal Collier ASA (the “Manager”) after close of markets yesterday
Utrivelig stemning nå . Synd å se at flere lemper ut uten å se muligheten til gevinst siden.
At det kommer en skvis nå, so be it. Jeg skal gjøre penger på fc i år!