Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Dette er IKKE signifikant

Dette betyr at Nvidia tar CE inn i GameWorks gruppen av spill, med andre ord passer de på at spillet flyter bra på Nvidia. Noe Funcom måtte sørge for uansett. GameWork titler har det også med å ikke være like bra på AMD kort pga Nvidia kjører div “unyttige” grafiske finesser som AMD ikke takler. Som f.eks 1 milliard hårstrå i stedet for 1 million etc…

2 Likes

Men dette var litt spennende:

including advanced graphical features such as real-time
simulated sand that is impacted by everything falling into and moving
through it – to Funcom’s upcoming open-world survival game Conan Exiles.

7 Likes

Det er helt standard. Funcom gjør dette på alle sine spill. Enten med Nvidia eller Intel.

Det betyr at salgstallene stiger litt fordi man kan komme med å bundle CE med Nvidia kort ( spillene gis da omtrent bort av Funcom).

1 Like

Det er jo litt kult ja @Alex , grafisk finesse :slight_smile:

Skal ikke utbrodere dette men, har “alle” mistet troen på CE? Drit i Funcom og denne forbannede Emien:angry: Jeg tror att videoen i morgen blir en game changer. Det blir før og etter , ikke la det att dere er mildt sagt frustrerte på selskapet tilsløre bedømmingskraften deres. Hvis CE slår til og Funcom tjener penger, så vil dere ikke være med å tjene penger bare fordi dere er forbanna på Funcom. Hva med å få tilbake noe av pengene som drittemien tok fra dere og i tillegg doble eller tredoble det du sitter inne med. Betyr det ingenting?
Jeg velger å svelge kamel nr,to og håper vi nå er ferdig med denne sinnssvake idiotien fra Funcom og satser mine surt ervervede penger på att stigningen starter i morgen eller fredag senest etter en helt hinsides bra video i morgen. Lykke til uansett om dere velger å stå på innsiden eller utsiden.
Edit RT: 1,57

4 Likes

Dette med sand ble jo allerede vist i en av filmene som ble sluppet for flere uker/måneder siden?

( https://youtu.be/OPxNDnhDiHY?t=84 )

1 Like

@Evilfreud hypen er i gang, hva blir størst 10.juni emi aksjer eller hypen?

Has entered into partnership with NVIDIA for the co-marketing and development of “Conan
Exiles”

Jeg sier bare: LOL

2 Likes

Dette minner meg veldig om månedene før TSW launch.

1 negativ melding (emisjon), etterfulgt av en ikke signifikant positiv melding (trailer)
1 ny negativ melding (rep-emisjon), etterfulgt av en ny ikke signifikant positiv melding (CE vil altså fungere hvis du har et nVidia skjermkort :smirk: )

1 Like

Jeg tror alt er bestilt jeg, de trenger hypen for at markedet skal være klare til å mota aksjer :wink:

3 Likes

Her er avtalen med Nvidia før TSW-release:
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=306216

1 Like

@Evilfreud Skader ikke å tjene penger på det… ;

Men det gjelder jo å kunne overvåke 8 timer om dagen…

Hvis forklaringen fra Funcom er rett så var det ikke emisjonsmafiaen sin skyld at vi ikke får de tegningsrettene vi trodde.

DEt er helt sant, og de som har tid og baller! godt jobba. For her kunne man dratt inn 15øre aksjen på kort tid. Har desverre hverken tid til å følge med ås mye. Så om du tjener penger! Tommel opp :smiley:

Lol og haha og piss så mye dere orker, her ser dere eksempler på hvordan Funcom reagerer på allright info. Gikk fra å være solid i minus til pluss på 10 min LOL. HYPEN STARTER NÅ!

4 Likes

Spydighet rettet mot Nvidia, ikke Funcom:
Så, sand denne gangen, ikke hårstrå? :stuck_out_tongue:

2 Likes

Nå er jeg forbanna, selger alt! Aldri mer Funcom. Not! :smile:

Mulig det, men gjorde en rask trade på dette her. Er redd den hypes opp til resten av aksjene kommer i markedet og tør ikke sitte på for mange aksjer.

Piss på, i morra blir det heavy metal! :wink:

2 Likes

Tenk om Funcom kunne kommet med disse meldingene etter å ha kjørt en emisjon rettet mot alle aksjonærer? Eller før?

Selv om jeg kanskje handler litt fra eller til i aksjen, har jeg mistet all respekt for selskapet.

1 Like