Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Da aviker de fra standard plan :wink:

Husk at komiske erling enda styrer PR skuta. Og han har jo oppskriften.

Erling fra sesam stasjon er nå blitt Erling i Funcom ! Her sammen med rui !

5 Likes

Det vet jeg veldig godt (ingen grunn til å være spydig) … Jeg editerte innlegget mitt slik at det ligger en lenke til det jeg siktet til :slight_smile:

Ossen er kursen?

1,56 !! Ser ut som den vaker litt rundt åpningskurs

1 Like

1,53 er kursen nå.

1 Like

1,5 er korrekt ja! RT nå, litt tradere som går ut, nye som går inn. og sånn går no dagan.

I wish :slight_smile:

opp som en hjort, ned som en lort…

edit: RT: 1,45

2 Likes

Test skyte rakett for i morgen :see_no_evil::joy:

Haha, ja, men se hva en liten fillenyhet gjør med kursen, håper :sheep: flokken må løpe etter når video slippes :wink:

2 Likes

Om kursen faller ned til samme nivå, så har det jo ingenting å si om den steg mye i 5min.

3 Likes

Da var mine aksjer solgt, tok de opp av skuffende i dag og solgte alt etter meldingen om rep emi. Føler meg lurt ,og er utrolig skuffet over Funcom, mulig de ikke de hadde noe valg. Beklager til alle som advarte, skulle hørt på dere. Lykke til dere som sitter videre.
K

3 Likes

Det blir alltid noen som løper ! Der e ganske mange titusener, ikke nødvendigvis aksjonærer som sitter og venter på denne videoen! Blir spennende og se hva spill entusiaster mener! Kommer nok rimelig fort en del analyser fra forskjellige YouTube kanaler i morgen og helgen !

1 Like

Logger av for kvelden med denne kommentaren fra et annet forum " Smarte penger har akkurat byttet plass med ikke fullt så smarte penger i Funcom, godt regissert fra orkesterplass."

Tror det ganske godt beskriver de siste 15 minuttene :wink:

1 Like

Får en følelse av at videoen var bestilt, og at den kansje ikke holder den kvaliteten som mange her inne håper på.
Dette sammen med det antallet aksjer som skal ut i markedet de neste dagene gjør meg skeptisk til hvorvidt kursen holder seg rundt 1,50

Alt er bare rævva, det går til skogen… :grinning: videoen er sikkert bajs og i morgen får vi sikkert melding om at den er utsatt

Nå skal jeg ut å leke med dattera på snart 2 i sandkassa, så får vi gnåles og sutres senere…

6 Likes

Hehe, like ikke nye nick :slight_smile:

Hva la dere til grunn når dere estimerte verdi per aksje til 0.55?

4 Likes

Trenger ikke å ha estimert verdi til 0.55kr selv om det var det de ville betale for den :wink:

4 Likes