Selv om eg tror på salgspress så er der ikke sånn at eg tror det vil store salgsposter I boka.
Tror det vil strekke seg over litt tid
Enig det gir ingen mening at hele gjengen dumper alt ned til 0.55 ved første mulighet.
Det må i så fall være for å utløse fullstendig krise og kjøpe billigere tilbake etterpå, men det høres juridisk tvilsomt ut.
Jeg skal ihvertfall overtegne med ønske om 200k aksjer i “rep” emi
Du er dessverre ikke alene om det 
Dager fra konkurs i følge selskapet selv, det var ikke slik jeg vurderte situasjonen. Hva tenker dere andre om dette?
Schreiner
ABG
Oslo børs kan se nærmere på dette:
[quote]Kommunikasjonssjef Geir Harald Aase ved Oslo Børs påpeker på generelt grunnlag at det kreves at selskapene fokuserer på likebehandling av aksjonærene når de gjennomfører rettede emisjoner.
Aase bekrefter ellers at den rettede emisjonen er av typen Oslo Børs rutinemessig vil gjøre en vurdering av.[/quote]
Jeg vurderte den økonomiske situasjonen slik og skrev det også her på tekinvestor
cash burn så har de jo blitt bedre men med noen nyansatte og økning i produksjon av CE kan det godt være de såg at her blir det fort tomt ?? men så skal det jo ha kommet inntekter fra the Park i tillegg ?
vet ikke helt hvor seriøst jeg velger og ta det svaret til ole etter måten emisjon og “rep emisjon” blei styrt på. det er nok bare ett svar de har laget sammen med AGB da de har ventet på storm mot seg.
men det er jo realitet at de har slitt veldig økonomisk, de trenger seriøst at dette spillet skal levere! eller så er jeg redd de er konkurs neste sommer!
Dei sa vel I rapporter at det kunne driftes I 12mnd?
Jeg har hele tiden nevnt det var en konkurs-risiko her som var mye høyere enn vanlig, og f.eks. @Burnside var enda mer kritisk enn meg. Men en dumpingsemisjon til 10 øre som aller siste utvei trodde jeg på i stedet for konkurs hvis alt anna var blitt prøvd.
Det var med svært mange forbehold funcom-style 
Schreiner opplyser at Funcom forsøkte å få økt størrelsen på den etterfølgende emisjonen, men at dette forsøket også falt i fisk.
Jeg skulle gjerne likt å vite hvorfor det forsøket falt i fisk. Hvem var det som blokkerte denne? - for alle de som var med i emisjonen fikk også muligheten til å tegne flere aksjer i en økt etterfølgende emisjon…
driftes i 12 mnd med de tilgjengelige fullmaktene og mulighetene styret hadde
Synes det er bra at Tom Hauglund i Nordnet tar opp dette i media.
da er den her
Og da smalt kursen umiddelbart opp i … 1,45!
Gjesp… Den traileren var ikke særlig god.
Wow, det så jo bra ut…
Bullshit…
Ser ut som et blodig og bedre Ark:Survival
Kan godt være en hit dette 
Men jeg var ikke veldig imponert over selve traileren
Solgte en liten klatt, måtte ha noen bionor aksjer til 0.70.