Å ta bettet i umiddelbar fremtid mtp emisjonsaksjene er en ting, men å bette på at CE ikke selger og at kursen er lavere i februar 2017 er noe annet. Trolig en av mange som ønsker lavest mulig inngang. Vi skal heller ikke kimse av effekten av en god video. En god video øker sannsynlighet for suksess, kurs opp 
Det er eg helt enig med deg i, men eg vil også legge til at det kommer litt ann på hvor mangen aktører som er tilfredsstilt med en dobbling eller mer på relativt kort tid.
Svarene får vi den kommende tiden, men eg antar at det nok kommer en hype som hjelper til omsette aksjene, så blir det opp til Funcom om dei lykkes eller mislykkes.
Vi går inn i en tid der hvor vi vil se stor forskjell på amatører og proffer.
Er det slik at prospektet må publiseres før emiaksjene er tilgjengelige for salg, dvs da prospektet kommer så er de salgbare?
Ja, det må godkjennes og publiseres
Da er det automatikk at aksjene er salgbare eller kommer melding på dette også?
@paddy, jeg tror det er stor sannsynlighet for at prospekt og emisjonsaksjene er tilgjenglige før børsåpning i morgen. Det et lite å hente på å spekulere i at det skal bli utsatt. “Bad news” for oss småaksjonærer kommer alltid til tida.
Bare et spørsmål. Om jeg f.eks eier 1% av funcom akkurat nå. vil det da være slik at jeg vil ha rett på 1 % av de nye 15mill aksjene som kommer for reparasjon emi???
Du vil få tildelt 0,05 tegningsrett PR aksje du eigde den 30 juni
0,064 men fortsatt egentlig nada
1230 så var det bare “just a few hours left until the conanexiles gameplay goes live” Tipper kl 15 
Om du skal tippe, så kan du lage deg en konto hos Guts, å sette bettene dine der
Hoho
Eg tipper etter stengetid, ca kl 1900
De skal ha AMA kl 20.00 så tviler de slipper trailer bare 1t før, dårlig trekk i hvertfall. 
Føler jeg tipper nok med å sitte fullastet i Funcom egentlig
Vil inn i gig, men selger ikke hele potten i 0 fordiom…
De skal vel ha spørretime kl 20:00 !? Litt knapp tid for folka som skal spør og evaluere filmen og spill scener !?
Tipper 15:00 jeg og
god tid til og få opp kurs og bygge interesse til i morgen og at event de millionene som kommer for salg blir sugd opp ved åpning !
Kan dei ikke bare utsette spørretimen da? 
re: iHHelg
Gikk ut av GIG nylig da market cap her har økt betraktelig siste tiden som følge av økt antall aksjer , er nå 2.257 mill NOK samt at de har skuffet litt ved de siste oppdateringer hvor antall aktive spillere har vært nedadgående. Bra drevet selskap , skal nok videre opp på sikt, men tror ikke dette skjer før godt utover høsten forutsatt at de leverer gode tall på bunnlinjen også da og at antall spillere igjen øker.
Interessant dette var nytt for meg:
Samtaler med over 80 aktører både nasjonalt og internasjonalt – tre av
dem på fremskredne stadier – bar ikke frukter. Så kom selskapet i
kontakt med en løst sammensatt investorgruppe gjennom sin finansielle
rådgiver.
Da er det snart klart for tidenes gameplay video Conan Exiles.
Jeg sitter som vanlig fullastet med aksjer, så da er det ett godt hint til hva dere andre burde gjøre, da jeg har utrolig dårlig erfaring med å sitte over større begivenheter.
Går som regel rett i dass.
Men det er jo snart tid for ferie og skattepenger 
Skulle gjerne sittet med mye aksjer før traileren kom, men bare hvis den hadde kommet før stengetid. Tør ikke sitte med mye aksjer i morgentidlig. Er nok stor fare for slakt av kursen i morgen uansett hvor bra den traileren måtte være.