Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Må vel gå an å få aksjer tll krona de neste dagene???

1 Like

Lurer på hva som skjer når emisjonsaksjene blir tilgjengelige. Folk har jo tenkt at traileren ville booste kursen men nå ser det ut til at den har motsatt effekt…

2 Likes

liksene holder seg så vidt over 50%.

Hvorfor kjøpe uansett? Garantert nytt tapssluk.

2 Likes

Kommer kanskje noe positivt ut av Q&A på Reddit.

1 Like

“Pre alpha? More like pre historic…”

4 Likes

Vil ikke si “garantert nytt tapssluk” men viser iallfall at funcom har mye igjen før de er klar til early access…

2 Likes

Enig.
Nå virker det veldig sannsynlig at early access blir utsatt

1 Like

vi får nok kjøpt på 50 øre nå :slight_smile:

1 Like

Det her kan jo kanskje tyde på at de driver markedsmanipulasjon igjen da, i forsøk på å booste prisen slik at emisjonsgjengen kan forlate skuten.

Tror dere kan bli litt tatt på sengen med påstandene om mye igjen her altså… så ganske så klart ut.

Tror vi får en early access i slutten av Juli jeg… :wink:

1 Like

1 Like

kursen henter seg inn igjen, så vi et stoploss raid?

2 Likes

RT 1,40 - Kan se ut som det var en liten kjøpsmulighet her, eller i det minste for trading.

Om dere ser andre ting enn meg er mulig, grafikken er ikke all verden, hvor langt de har kommet -ser det ut til at de kommet langt for meg. Byggingen ser ut som fungerer med fine detaljer. Mange som pisser dit vinden blåser - dette er 1 biome - å skrike fail nå blir som å se på en grunnmur og reisverk og si - hah, kaller du det der hus!!! latterlig

1 Like

Til å være pre alpha så det ikke så gærnt ut :slight_smile:

Jeg hadde ikke kjøpt for 10 øre her. Tipper ny emisjon med hausing om neste spill etter dette og emisjonsdeltakerne fra 0.55 vil tape MYE på investeringen sin. Nå skjønner jeg at emisjonskursen er satt alt for HØYT. Hadde ikke kjøpt spillet for 50 kroner om jeg hadde eid aksjer engang (det gjorde jeg ikke med the park heller). Dette kommer aldri på Playstation.

0:10 - Pent landskap
0:17 - ser ut som at de går på snø
0:18 - ansikter og modellene ligner veldig på AoC, altså ikke imponerende for 2016
0:20 - 3 stances, walking, crouching (+ running =3)
0:23 - Firkanter og skråvegger. Ingen runde former.
0:27 - Ingen C4, men vi har flammepiler og krukker med C4 i?
0:28 - oj , hele veggen har visst C4 inni seg!
0:32 - Sandstorm - kult, savner litt slike weather effects i Ark.
0:34 -> 0:38 - fremdeles går de i snø, veldig dyp løssnø faktisk - dull fighting.
0:39 - palmer med flate blader / dårlig animert vegetasjon
0:42-0:50 - se vi har kopiert Ark fullstendig, det ser faktisk likt ut!
0:52 - du kan bruke 4 timer på å lage et enorm fort! - men så knuses alt om noen tar med 4 krukker olje(C4)

3 Likes

Jeg tror de kommer til å tjene mye og jeg er fremdeles forbannet for at jeg ikke fikk være med på emisjonen :slight_smile:

1 Like

Eventuelt noen som trodde det var stoploss raid og prøvde å kjøre opp kursen igjen… :wink:

1 Like