Jeg er forsåvidt enig med deg i det, men spørsmålet er om flertallet av potensielle kunder ser det samme. De fleste gamere er vel vant med AAA CGI-trailere fra E3, med urealistisk film-grafikk rendret iløpet av flere uker… Det er en grunn til at dette er strategien til de store spillselskapene. De lager urealistiske trailere, og det selger som hakka møkk selv om grafikken i realiteten er mye dårligere.
Helt greit, sjekk ut pre alpha på Ark og H1Z1. Ikke imponerende det heller.
CE = Ark Survival med Conan tema. Det ser kliss likt ut mtp game mechanics.
Dog mangler de mulgiheten til å tame dyr ser det ut som…
Det vil være ganske likt med tanke på at begge er UE4.Klarer de å få et stabilt spill nettverk/servermessig kan det bli bra uansett, og jeg har tro på at det vil være en del nytt også, noe vi helt sikkert kommer til å få svar på i Q&A i kveld.
Joel Bylos som styrer dette, og det er en pluss.
De store titlene selger fordi innhold er bra, det flyter godt og er varierende spillmessig.
Det viktigste er ikke nødvendigvis grafikk, se CS. H1Z1 - en av de 3 store i sjangeren, da kan du snakke enkelt grafikk.
Å dømme spillet ned på nåværende tidspunkt vtner om barnslighet / bitterhet i min verden!
eg synst videoen var litt små sexy eg, men så er eg fortsatt ingen gamer som flere av dere er
De som forventet BF grafikk har misforstått 
de du kaller barnslige og bitre er jo målgruppen til spillet…
Den er rusha, og dermed gir den et dårlig inntrykk.
Nok en gang sannsynligvis på grunn av emisjonsdeltakerne.
For at CE skal bli noen suksess når det slippes om 3-6 måneder så er man avhengig av at det har noe EKSTRA noe som gjør det verdt for folk å gå fra ARK / RUST etc over til CE.
Akkurat nå så CE dårligere ut enn Ark. Og jeg er rimelig sikker på at de vil utsette spillet til nov/des.
Jeg kjøper i hvertfall ikke i dag… - vil se hva som skjer i morgen.
Og det er bra. De må en del ned for og få volum. Tenker jeg.
Det er mulig spillet blir utrolig bra.
Likevel er jeg alt for glad i pengene mine til å bruke de på et selskap som slipper noe som ser ut som en trailer for et mobilspill, for å blidgjøre en emisjonsgruppe.
Greit nok med enkel grafikk, men dette var jo klippet sammen veldig fort? Når de har hypet om trailer så lenge hadde jeg forventet noe mer engasjerende
Føler meg som den siste gjenlevende i en zombie apokalypse.
Vi får se da hva de sier på youtube etterhvert. Sikker på at spillere der ute er enig med meg at dette så elendig ut.
Var det ikke denne som skulle sørge for at emiaksjene ikke skulle gruse kursen? /fail på det.
Ja, det er pre-alpha som det blir sagt, men de selger det som en trailer og prøver å lage en massiv hype av noe som heller burde plasseres i disse developer diaries de hadde tidligere. Det å legge på heftig action musikk på slike sloss scener blir litt vel overkill, vil nå jeg si.
Emisjonsgruppen har jo kjøpt etter og ha sett video og materiale !? Igjen så er det panikk salg av små aktører !
Jeg er så enig.
En trailer der de også hadde snakket noe om HVA vi skal gjøre og oppleve i denne verdenen. Hvorfor den er mer spennende enn alle de andre vi allerede spiller i.
Det hadde hypet meg…
Lykke til alle som eier Funcom aksjer
Det er ikke å komme unna at traileren IKKE førte til noen hype. I morgen blir 92 millioner aksjer frigjort for trading og den 30 juni kommer det 15 millioner friske aksjer igjen.
Vi snakkes når CE begynner å røre på seg og hype-toget skal gå. Jeg venter på perrongen og logger av for Juni…
Det er for tidlig å dømme noe som helst, det kan vi holde oss for gode til. Dette var imiderltid ikke det jeg hadde forventet meg av traileren, alt er solgt med tap, nå tar jeg helg og reiser på en lang sykketur! Prekas!
Da var rt 1,29 …