Jeg synes ikke den var så dårlig. men jeg stiller meg tvilende til om den er god nok til å hindre at kursen faller litt fremover pga. nye aksjer. Spennende tider på godt og vondt.
ja da fikk Paddy feil
siden han mente 1,4 var bunn.
Hadde forventet bedre opplegg enn dette, så jeg bomma gitt 
(kanskje de kjører en slik reversed psychology greie, dårlig først så bedre og bedre etterhvert)
Jeg håper virkelig Funcom går konkurs, men på en annen side så håper jeg dere som sitter inne nå klarer å komme dere ut.
Var da f…n at Paddy skulle ha feil da!!!
Jeg håper de overlever 
Askjen går inn i en spennende periode, som tidligere sagt, la proffene gjøre seg ferdig, så tar vi amatører tak etter hvert.
Kanskje har Funcom noe mer hype på gang
lykke til
Stenger under SMA200?
Det er ca tre måneder til planlagt EA lansering, og jeg kan ikke si det er noe jeg har så mye tro på etter å ha sett den videoen. Det vil ihvertfall ikke være en EA lansering med noe særlig spillere. Derfor tror jeg det kan bli trangt ut døra når emisjonsaksjene er tilgjengelig for salg.
Og det kommer ganske klart frem i intervjuet at alternativet kunne fort bli konkurs. Hadde det vært noe bedre? @olepederk :du kom deg ut i null i stedet for verdiløs investering. Du slapp med skrekken.
Starbreeze tråden noe kjekk?
VERTiiGO GAMINGFor 34 minutter siden
Looks interesting… will be worth a try me thinks.
Si at 1/10 av subscribersene hans kjøper spillet, da er det 20k solgt 
Han har mye RUST gameplay, så han lager nok en Let´s Play av CE.
Syns dere er ganske negative 
Edit; Noen andre godt likte kommentarer på YT.
- I won’t bother reading the comments because I can guarantee u its kids shitting on the graphics.
-Pre alpha footage
No need to get excited or disappointed
Mye drama her nå ja 
Syns dere er ganske negative
Er nok en del som er ekstra negative pga det som har skjedd siste ukene
Heldigvis har du meg som er “nøytral” 
Jeg tror iallfall FC hadde vært tjent med å vente til ting var litt mer ferdig før de kom med den traileren.
Blir mer positiv hvis jeg får aksjer til 50-60 øre! 
Tror nok det blir en realitet nå ja.
Blir mer positiv hvis jeg får aksjer til 50-60 øre
Tror ikke du får til 50øre men kan nesten garantere at det er mulig å få noen aksjer på 55 øre 
Conan Exiles: First Gameplay Trailer
IGN sett 11 928 ganger
768723
Thumbs up og down ca 50/50
Ble opp fra meg 
De burde i hvertfall tatt seg tid til å få kjørt den gjennom LUT før de fyrte den opp 
Dog, er det som nevnt ett par ganger, mange som er blitt vandt til 200% CGI/Real life trailers etc.
De litt mer erfarne, gjerne store streamere/youtubere tar trailer grafikken med en klype salt og kjører på uansett, da gameplayet så ganske relevant ut.
OG DET ER HER PENGENE LIGGER
Hvis de klarer og få en del “store” youtubere til å prøve, eventuelt ende opp med å lage lets play.
Da ruller pengene inn på konto altså.
Si at 5-6 “store” youtubere med 1m subs hver gir spillet tommel opp, så snitter de vell 300k views.
Ta dårlig i, si at 1/10 kjøper spillet basert på at helten de følger har kjøpt det.
Da har vi over 100k solgte uten markedsføring.
Jeg sitter 
Jeg tror ikke grafikken er det som til slutt avgjør om CE blir en suksess men det hjelper