Dette var moro, steike vis LMO mot alle odds skulle få til noe alikevel The park er jo også spennende, får vi noe brukbart med en av den eller allerhelst begge
Gudhjelpe meg for ei huskestue vi får, er noe over halveis i plukkinga mi SPENNENDE tider, jeg tørr ivertfall ikke stå ute nå
Nesten litt nostalgisk å følge med på (selv uten aksjer)
Gratulerer folkens!
Tja…
Bobler har bra moment de også?
Ville jeg kjøpt for 1.3 kr for 2 måneder siden? - nei…
Har noe forandret seg i mellomtiden?
The Park? - ikke nok for min del
Solgte 7500 for 1.30 nå helt automatisk. Er fortsatt med med 37500 aksjer.
Ser jo ut som den skal bryte gjennom 1,3 nå som SHB/SB1M(?) bare har 100’ aksjer igjen av den større posten på over 300’ aksjer. Kanskje vi ser antydning til 1,5 da.
Tok gevinst, 5 sifret på 2 dager er en nobrainer, nå er det 0 risiko frem til jeg får testet spillet. Husk at stigningen er på luft folkens. Når det er sagt håper jeg oppturen fortsetter inn i himmelen, jeg står i såfall på K2 med ludviksekken pakket klar for å hoppe på igjen
Husk at det er en del figuerer som figurerer på bla dette forumet som meler sin egen kake, gjør vi ikke alle det? Det er ikke nødvendigvis ikke slik som ting fremstilles NRD var fornøyd iallefall, klarte meg akkurat unna han /hun…
Ja det var jo en som for 1time siden trodde på 1.7 iløpet av neste uke. Men ting endrer seg jo fort ( spesielt når man har solgt/kjøpt )…
ja, og det gjør jeg fremdeles, hvorfor ikke, men nå er det tid for en liten korreksjon, jeg prøver å lure utviklingen, slik at jeg får bedre risk /reward igjen. Jeg ble litt høyderedd, og tok gevinst. Sitter klar og vurderer
Edit: Akkurat som jeg er sikker på at det blir positive resultat fremover som resultat av det jeg har messet om i lang tid, jeg fikk t.o.m kjeft av Gordon da jeg kom med uttalelsene istarten, da HAN satt utenfor. Mitt syn endrer seg ikke selv om jeg selger og jeg kommer aldri til å baisse når jeg står utenfor. Jeg tror mulighet for Funcom til varig endring til det positive startet da de stakk fingeren i jorda, la om strategi og sparte penger
Nei det var helt sikkert tilfeldig at du kom med slike kommentarer rett etter du hadde solgt
Jeg har så små potter jeg kjøper med at jeg klarer ikke påvirke hverken det ene eller andre Tror du kursen går ned nå på bakgrunn av hva jeg sier?
Nei det var ikke det som var poenget. Poenget var at det var lett å se at du hadde solgt basert på postene dine
At jeg hadde solgt var ingen hemmelighet, DET skreiv jeg jo…
kommer nok ett rush til utover dagen en gang
Ser ut som om det er ny pump på gang.
bra det for jeg kjøpte igjen på 1.18
edit: som jeg også sa, selge og kjøpe igjen på 1.20 (mulig jeg skrev det på HO)
grattis med vinst Onns, var litt moro å ha deg meg, nå kan du fortsette med sleivsparka dine videre