Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Når er det kvartalsrapport igjen? En periode kan de vel ikke melde ekstraordinære saker da det blir for tett opp mot rapport?

http://www.funcom.com/investors/financial_calendar_2015_funcom_n.vv

17/11

Men de har jo lov å melde, men har interne retningslinjer for dette.

Problemet er at selv en liten bot kan bli vanskelig å håndtere for FC i den situasjonen de er nå hvor de i utgangspunktet bare har cash i ca 9 måneder(har uansett ikke tro på at Økokrim blir ferdig med saken med det første ). Vil også anta at noen av de som var med på emisjonen rett før TSW release venter på hva Økokrim kommer fram til . Jeg var omtrent så > < langt fra å bli med på den emisjonen og hadde jeg blitt med hadde jeg helt klart følt meg lurt med tanke på hva FC sa om “rikets tilstand”.

5 Likes

Onns, på annonse på LEGO.com siden så kommer man ikke til Steam men til playminifigures, kan være det er flere som spiller enn via Steam enn vi tror :wink:

Funcom burde fikse opp i linken til playminifigures.com. Kommer ikke inn der uten å legge inn www, noe som fører til at flere tror siden er nede. (jfr. Twitter).

4 Likes

Eoroinvestor sier kjøp ( for 4 dager siden )

https://www.euroinvestor.dk/stock/recommendations.aspx?id=522119

Norsk bulls kom med kjøp forge uke, og etter det har aksjen gått 32 %

1 Like

Det er en spennende tid. Noen synspunkter om hva toppen blir denne gang?

1 Like

" sky is the limit "

:slight_smile:

1 Like

Hadde hele tiden planer om å selge før release. Nå har jeg solgt alt med feit fortjeneste. Deilig!!

3 Likes

Mann selger jo ikke når hele verden skal inn på samme tid, her har du solgt for tidlig

edit:
men gratulerer med gevinst :slight_smile:

2 Likes

Oppturen har såvidt begynt

1 Like

Amatørfeil å selge nå ja… kjøp deg inn igjen fort!

tenker vi står i 1,7 før utgang av neste uke

Det er da aldri feil å selge med gevinst.

Det er bare mer rett å selge mer større gevinst…

Jeg har også solgt, beklager karar, men jeg er veldig fornøyd med 42% fortjeneste på 6-7 handledager…

7 Likes

Er det ingen som filosoferer over at prisen på Funcom nå snart er ca den samme som før LMO releasen til iOS? Mao at forventningene er omtrent de samme til The Park som til LMO?

Edit, ser at @swing har tenkt over det.

2 Likes

Ser ut som at det var litt for tidlig. Hadde et kursmål og solgte med en gang det traff. Får se ann hva som skjer nå!

Skal vist ikke undervurdere hypen til Funcomaksjonærene :smile:

3 Likes

Er en bra ting å holde seg til planen :slight_smile:

2 Likes

@Swing high five for fin fortjeneste.

Vi kan alltids kjøpe inn igjen senere.

Akkurat nå har vi 0 risk.

2 Likes

bryter den gjennom taket nå, så smeller den ytterligere.
er vel naturlig om den går nedigjen noe, før evt videre opp.

Eg sitter godt

Gevinst og det å holde seg til plan er greit nok… med dere må da klare å være litt pragmatiske og? Selge med dette momentet strider jo mot sunn fornuft??

1 Like