Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

sikret litt eg også, men har fortsatt igjen nesten 150k…

5 Likes

er liksom ikke så farlig at Gig er ned ett par prosent, når Funcom nærmer seg 30 opp på en dag:)

hoho, ha en fortreffelig aften, å hugs noe godt i glasset til middagen.

snakkes!!!

jabbadabbadooooooooooo

3 Likes

jeg aldri trodd den skulle klare å avslutte slik. Ser man imidlertid på grafen så kanskje det blir like baluba i ett par dager til, har dratt inn bra i dag. Ila de neste dagen så kommer AppAnnie til å øke jevnt og trutt i US, blir bra!.

1 Like

en normal aksje ville jo korigert ned i morgen, men Funcom har aldri vært i nærheten av normal, så ikke godt å si…

nei, nå må eg ut i frisk luft

2 Likes

Ja, det er derfor den stiger. Lol

2 Likes

er du nesevis Holmes? :wink: “I tillegg” kommer appannie til å øke jevnt siden de markedsfører LMO på LEGO.com
ok?

1 Like

Hehe jeg bare tror ikke oppgangen har noe med Lmo å gjøre. Håper i hvert fall ikke det.

Dro inn 6tusen usd i sep

3 Likes

det tror ikke jeg heller, men det kommer beleilig som en tilleggsboost

Denne gjelder ikke lenger? :slight_smile:

8 Likes

Da jeg kjøpte de ekstra 30 000 på 0.95 og 0.96 på tirsdag la jeg de for salg på 1,30, 1,35 og 1,45. Solgte 7500 på 1.30 og 15000 på 1.35. Har nå igjen 22500 aksjer og selger nok de i morgen tipper jeg. Dette var akkurat som foventet. Det kan godt hende den går høyere enn jeg trodde før spillet lanseres, men jeg får uansett være fornøyd med dette. Kjøper meg i hvertfall ikke inn med mer nå før jeg har noe mer info av betydning.

3 Likes

jeg er litt bekymret for “forum effekten” her… verdiene vi har sett i dag er ikke mer enn det vi selv klarer å generere og det er fakta at de fleste her har kjøpt i det siste.

2 Likes

Jeg er litt enig med deg, selv om jeg kjøpte tilbake noe etter å realisert alt i dag. Jeg måtte realisere for å gå litt mer inn i DNO, som jeg tror gjør comeback i morgen. Men, hva skulle grunnen til at Funcom ikke fortsetter i morgen, for uten at den har gått mye? Sterk avslutning, trailer fra The Park er rett rundt hjørnet og minimum EBIT og muligens EBITDA blir positiv /ok i de neste kvartalene.

Forumeffekten som du snakker om Irathi, kan sikkert virke noe, roboter henger seg vel på når en tendens er under oppsegling?! Hva tenker dere andre? Jeg har sagt i lang tid at neste kvartal blir bra, og jeg tror Funcom er i gang med noe nytt som kan funke, nettopp fordi de gjør noe annerledes enn tidligere, og de gjør det smartere og rimeligere.

1 Like

Jeg sier ikke at det stopper her, men jeg bare sier at jeg selger resten nå om den bare stikker litt til. Fordi den har steget utrolig mye på kort tid og uten at det har kommet positive nyheter.

Det er ikke bare oss som snakker her til daglig som er på dette forumet. pdx skrev jo tidligere noe om et enormt antall som hadde vært innom forumet. Husker ikke tallet, bare at det var mye høyere enn antall skribenter for å si det slik. Hvor mye de handler for disse lytterne er vanskelig å si, men jeg føler vi har et godt grep om hvilke volum de forskjellige skribentene handler med. Hvis en har lyttet over årene :slight_smile:

Jeg skriver bare det jeg mener og da jeg har “anbefalt” feks DNO så mener jeg jo det jeg skriver :wink:

Håper det blir bra oms imorgen også, og det blir det nok.
Om eg kjøper eller selger i morgen, skal eg gruble litt over inatt.
Mulig eg selger, men kan like godt være at eg dobler.

1 Like

RSI 85

I’m not buying it

3 Likes

takk for meg , kommer plutslig tilbake

3 Likes

Det kan være lurt å gevinstsikre litt. Jeg putta min gevinst i GIG i går, som jeg er veldig glad for akkurat nå.

Gratulerer :smile:

4 Likes

fuck, inn igjen, trodde eg skulle klare alt under salgsprisen, men måtte løpe litt etter her…alt i alt skulle eg nok barre vert i ro ja…jaja