Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom tar opp nytt lån

50!!! Minst

1 Like

Ved early axcess vil den stå over 5! Ved lansering viss early axcess går bra så står den i 10kr ved hoved lansering! Single player delen står høyt i kurs hos mange! Samt at en kan lage private servere hvor enn setter egne regler for respawn osv! Dette blir en suksees :clap:t2:

2 Likes

Anbefaler du all in? :slight_smile:

1 Like

Jeg personlig anbefaler ingen all in, men jeg er selv all in i Funcom :dizzy_face: Og mer skal det bli ! Bomma grovt på TSW , nå er tiden inne for tilbakebetaling :+1:
Så jeg har ingen annen mulighet enn og være gørr positiv ! Og det er jeg rimelig sikker på skal lønne seg denne gangen! Funcom er en ødelagt trade aksje etter mange år med utrolig svinginger , men jeg trur helt og holdent at denne type spill der online og singelplayer er veien og gå! Ta COD som eksempel , der har de zombies online og singelplayer , og millionvis av spillere! Klarer Funcom og skape noe av den stemningen , blod, gørr, ofring av andre spillere, bygging av store slott / byer etc så tror jeg dette kan fort bli ett nytt spill på alles lepper!

Og klarer de og lage denne til PS 4 og Xbox så klikker det :+1:

5 Likes

Det faktum at folk sier man må selge før launch forbauser meg. For det første kommer det an på hvor mye aksjen går i forkant, i tillegg handler det også om hva man får se av spillet og antallet spillet kan selge på bakgrunn av sjanger, konkurrenter og hva man har sett. Grunnen til at dette er blitt en fasit er at de foregående spillene har floppet i kroner og øre.

Det hadde vært utrolig gøy hvis kursen stod i 4 kroner før launch og folkene kaster alle korta og sier at nå går år helvete :slight_smile:

3 Likes

For en tøffing han med posten på 2,99/500.000stk tror han at han skemmer noen…

1 Like

Tror det er T-bag :stuck_out_tongue:

1 Like

Og han fortsetter å leser her siden den bli plutselig borte…

1 Like

Var vel ikke over kanten den vel? Selv om jeg ikke akkurat vil kalle noen for tulling pga noe sånt så ser jeg jo poenget. Det er litt show-off. Og en helt vanlig del av gamet :slight_smile:

2 Likes