Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Har i utgangspunktet en lang horisont, men tradet litt underveis. Godt utbytte frem til i går, håpløs tabbe, skulle aldri solgt så nære støtten, men nok om det. Det er nok bare å bite i det sure eplet og ta tapet som en mann. Vi skal utentvil opp innen mars.

2 Likes

Vi skal ikke lengre ned.
Les: jeg vil ikke lengre ned, kjøpte ytterligere 50k aksjer til 3,215 i snitt…

1 Like

Ned? Jeg kjøpte tilbake på 3.25. Se støtten til @Bullishproof - hvis 3.20 ryker blir det annerledes men synes aksjen oppfører seg fint i dag.

2 Likes

Nice Jinx.

1 Like

Jinx? Kan nesten garantere den støtten holder i dag. Sjekk kjøpersiden. Skal mye til for at de klarer å gruse kursen en gang til - men, det sagt så aner jeg ikke hvor mange aksjer de har å presse med atm.

testet støtten på 3,20 tre ganger nå. Burde holde det?

litt glad jeg ikke gikk inn på 3,20 som jeg hadde tenkt til. kom en litt dårlig nyhet kan man si. avventer til ting har roet seg.

jeg gikk inn på 3,20 med mer siden de så ut som den skulle holde. Hadde ikke forventet denne drittpakken fra E24.

Ganske så eksemplarisk dobbel bunn om den holder 2,9

1 Like

Denne som trigget?

1 Like

Den som trigget ja, ingen grunn til det… men sånn er nå funcom aksjen =)

Det er slående hvor godt det tekniske og “fundamentale” jobber sammen.

Kanskje det tegnes en bunn etterhvert, som nevnt over.
Positivt med et lite brudd opp av den fallende RSI trenden.
Utover det er aksjen ganske tung enda.

Kjøpte 80.000 på 3.23 bare sekunder før drittpakken kom. Hehe utrolig skittent spill de driver med her i dette landet. Les e24.

Og jævlig utur å kjøpe sekunder før :))

Melde e24 til pfu og børsen for kursmanipulasjon og mulig samarbeid med shorterne? :wink:

5 Likes

Du er ikke alene. Ha ha ha ha (det siste var en ironisk tullete latter…)

2 Likes

3 Likes

Gjerne forklar bullish :wink:

1 Like

Ser veldig ut som en liten hode-skulder-formasjon det der uten skuldre?

Eller en dobbel bunn er tegnet inn. Så which is it?

Synes det ser ut som dobbelbunn

Med halslinje 3.08?