Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Den trekanten / vimpelen hva du må kalle det begynner å bli rimelig trang…

8 Likes

Truffet bra med denne synes jeg. Kudos! :ok_hand:

Ble vel som de fleste forventet i går :slight_smile:

Vedlagt er oppdatert chart med en potensiell stigende trendkanal som kan ta oss over 2,8. Støtte på 2,2.

9 Likes

Dette er første gang at vi ikke faller videre på dag to etter test av motstand på 2,8 :slight_smile: Bull

10 Likes

Det er sant, desto større usikkerhet vil jeg tro det nå skulle bli på en kortsiktig trade dersom man ser en dump i morgen. Derfor jeg ikke klarer å bli med på de turene ned…overbeviser meg selv om at det ikke skjer igjen :stuck_out_tongue:

kan det være mulig OHS på gang her?

3 Likes

Ja tror det må opp nå før Xbox.

2 Likes

Liker ikke at vi har stanga rett oppunder 2.8 sånn 4-5 ganger siden jebsen dump. Gleder meg veldig til vi har etablert oss over 2.8. Krysser fingra for at det ikke blir så lenge til.

1 Like

Hvor kan der være lurt å slenge ut snøret? 2.32 eller skal vi ikke ned dertil igjen? :slight_smile:

Sommersalg rett rundt hjørnet og SWL etter det. Tror du vi skal helt ned dit? Jeg tror ikke!

Klar for brudd i morgen denne. Volum bekrefter også formasjon. Om formasjonen holder og vi får en dip til ned mot støtte/2,4 vil dette være en fin inngang.

Vi ser generelt andre bevegelser etter test av 2,8 nå enn hva vi har gjort før. Kursen holder seg stabil, og bullish formasjoner dukker opp.

9 Likes

Bullishproof kommer med bullish TA på Funcom, det kan vi like:slight_smile:

6 Likes

Støtte nedover ?

Jeg får at den skal ned og teste 2,25 i mitt chart etter brudd under 2,40 nivået.

Merker meg også at aksjen nå bærer preg av «sell on news» med ditto kursnedgang i motsetning til tradisjonelt at den stiger på nyheter. Så får vi se om det blir slik når TSW legends lanseres snart også…

Det stemmer for så vidt bra, men at kursen går ned i dag henger jo sammen med dårlig salg på Steam nå på starten av sommersalget.

Tycker mer det ser ut som att de “stora fiskarna” utnyttjar oroliga småaktionärer… :smile::wink:

1 Like

Sell fra norskbulls

Var ikke mye hold i triangelet dessverre. Støtte for rounding bottom er 2,14 og stigende. Støtte for fallende trendkanal er 1,87 og fallende.

3 Likes

PAR och NON gör vad dom vill så vi kan bara gissa vad som händer… bra att vi har SWL och XBOX på gång…

Hva heller vi mot i neste uke? Kan det være lurt å selge 20% av Funcom portisen og kjøpe seg under 2?

1 Like