Delvis skyet, opphold.
Snart kommer solen 
Snart kommer skyen 
Nei så jævlig, hva skjer i e24 nå? Har det klikka for de?
Over skyen skinner alltid solen 
Jeg ler av investtech sine analyser. For ikke lenge siden var det jo nærmest marginal oppside og ingen støtte før 1.40 
Ja ja vi får ta det vi får fra etablissementet

Helt utrolig hvilken makt media har over aksjekursene.
Eller hur, undrar hur kursen sett ut om en viss tidning som börjar på H inte existerat? 
Hehe ja si det.
Maler med bred pensel 
Om det blir reprising ila romjulen eller våren spiller liten rolle.
Dette blir bra lell, som vi har sagt flere her inne siste uker: Nå er det bare å sitte rolig i båten!
Har kjøpt meg inn på 2,19 for første gang siden jeg solgte på 2.82 - 9.august…
Jeg ser stigende bunner i RSI, økende moment og en MACD 200/100 som er i ferd med å utløse kjøpssignal.
Samtidig høster spillet gode reviews nå og nærmer seg release. Planen er å sitte stille til release.
Läser jag rätt? Till 3 dollar eller mer
skriver e24
Ca 3 dollars 
Heftige sperrer på 2,20. Vi går ikke over det i dag.
Men vi er nå inne i Ichimoku-skyen igjen. Vi ser aldri under 2,10 igjen. Det er jeg 100 % sikker på. 
Hvor ser dere 3usd for Funcom på E24? Finner ikke artikkelen. Noen som har link?
Ser den med investech, men ikke andre artikler relatert til Funcom i dag. ???
Her er artikkelen fra E24!
Funcom er kraftig ned siden årets toppnotering tidlig i februar. De siste månedene har imidlertid aksjen gått sidelengs mellom støtte i overkant av to kroner og motstand rundt 2,30 kroner.
Det er høy risiko i aksjen, men om den tar imot på støtten, kan den lett gå til 2,30 kroner i løpet av en dag eller to. Brytes dette nivået opp, vil det indikere en kraftig økende optimisme hos investorene, og kursen kan da gå til tre kroner eller mer i løpet av noen uker.
Vær oppmerksom på varierende og relativt lav likviditet, noe som kan gjøre det vanskelig å gå fort inn og ut av aksjen. Vær oppmerksom på høy risiko. En passende stopp loss kan være sluttkurs under to kroner.
Ser den, Starfighter. Men de opererer med 3kr, ikke 3usd. 

Ja, men jeg har ikke nevnt USD!
Det var nok noen som håpet på 3$!