Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Delvis skyet, opphold.
Snart kommer solen :sun_with_face:

2 Likes

9 Likes

Snart kommer skyen :grinning:

Nei så jævlig, hva skjer i e24 nå? Har det klikka for de?

5 Likes

Over skyen skinner alltid solen :slight_smile:

8 Likes

Jeg ler av investtech sine analyser. For ikke lenge siden var det jo nærmest marginal oppside og ingen støtte før 1.40 :thinking:

Ja ja vi får ta det vi får fra etablissementet :smiley: :rocket:

4 Likes

Helt utrolig hvilken makt media har over aksjekursene.

Eller hur, undrar hur kursen sett ut om en viss tidning som börjar på H inte existerat? :grin:

Hehe ja si det.

Maler med bred pensel :slight_smile:
Om det blir reprising ila romjulen eller våren spiller liten rolle.

Dette blir bra lell, som vi har sagt flere her inne siste uker: Nå er det bare å sitte rolig i båten!

6 Likes

Har kjøpt meg inn på 2,19 for første gang siden jeg solgte på 2.82 - 9.august…

Jeg ser stigende bunner i RSI, økende moment og en MACD 200/100 som er i ferd med å utløse kjøpssignal.

Samtidig høster spillet gode reviews nå og nærmer seg release. Planen er å sitte stille til release.

16 Likes

Läser jag rätt? Till 3 dollar eller mer :smile: skriver e24

1 Like

Ca 3 dollars :+1:

Heftige sperrer på 2,20. Vi går ikke over det i dag.

Men vi er nå inne i Ichimoku-skyen igjen. Vi ser aldri under 2,10 igjen. Det er jeg 100 % sikker på. :+1:

3 Likes

Hvor ser dere 3usd for Funcom på E24? Finner ikke artikkelen. Noen som har link?
Ser den med investech, men ikke andre artikler relatert til Funcom i dag. ???

Her er artikkelen fra E24!

Funcom er kraftig ned siden årets toppnotering tidlig i februar. De siste månedene har imidlertid aksjen gått sidelengs mellom støtte i overkant av to kroner og motstand rundt 2,30 kroner.

Det er høy risiko i aksjen, men om den tar imot på støtten, kan den lett gå til 2,30 kroner i løpet av en dag eller to. Brytes dette nivået opp, vil det indikere en kraftig økende optimisme hos investorene, og kursen kan da gå til tre kroner eller mer i løpet av noen uker.

Vær oppmerksom på varierende og relativt lav likviditet, noe som kan gjøre det vanskelig å gå fort inn og ut av aksjen. Vær oppmerksom på høy risiko. En passende stopp loss kan være sluttkurs under to kroner.

2 Likes

Ser den, Starfighter. Men de opererer med 3kr, ikke 3usd. :santa::smiley:

Ja, men jeg har ikke nevnt USD! :money_mouth_face: Det var nok noen som håpet på 3$! :joy: