Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Hadde en kjempestor trader feil for mange år siden i DNO som kostet meg 11 millioner på få dager. Den kjente jeg lol

Edit. Gikk glipp av mente jeg :grin:

3 Likes

Får vi brudd opp av trenden?

4 Likes

På podcasten sier mavrick handlene ligger på rundt 300k, aldri mer.

Har du link til podcasten?

https://blogg.nordnet.no/pengepodden-mavrick-sheriffen-pa-shareville/

2 Likes

Hvordan ser chartet ut nå?

IMG_1096

Omformulert: Alle indikatorer blinker som juletrelys for videre oppgang.

2 Likes

Grattis @h3nk1 - husk å sikre litt gevinst denne gangen :slight_smile:

Jeg tipper Mavrick ikke betaler kurtasje…

1 Like

Inte jinxa nu😂

1 Like

Såfremt ikke motstand brytes kan det se ut som støtte på 16.7 skal testes igjen, kilen bekrefter også dette. Fint punkt å fylle på i så fall.

2 Likes

Er det ikke mer naturlig at den ville treffe bunnen av kilen for og så ta fart oppigjen?

En stigende kile er bearish, så tror nok det vil bli ett brudd ned fra den såfremt ikke øvre motstand brytes.

1 Like

Kva tidsperspektiv? Om det er1-2 veker så er det vel ikkje unaturleg at den vert broten opp.

Et par uker før launch skal vi til kurs tidlig februar? Jeg velger å støtte meg på historie og så godt som samtlige andre tekniske indikatorer som blinker “kjøp” som juletrær.

3 Likes

Vanskelig å si, men vil nok bli tydelig mtp retning innen en ukes tid.

Krysningspunktet mellom linjene er vel ikke før sent i mai?

Deler bare det jeg kommer frem til, uavhengig av mitt optimistiske syn på selskapet :slight_smile:

Trenger å ha baller som en bjørn for å komme med en sånn spådom. Er vel svært få selv de mest harde TA fanboysa som tror Funcom skal ne på 16tallet før 8 mai :wink:

1 Like

Sjeldent at en kile går mer enn 70% av formasjonen.

1 Like

Men, tegner du med linje på den andre spiken i kurs har vi jo brutt over kilen nå. Såvidt det er.

evt bare glem det. Stenger vel i kilen idag.