Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

21 har overlevd mange angrep de siste par månedene. Tipper vi ser at det flater ut og deretter snur på dette nivået. Vi treffer straks RSI-bunnen fra 9. mai, forventer at det stopper der.

8 Likes

Har prob. med metastocken min i dag men(fra dårlig hukommelse) er det ett fint fib. retracment på 17’ish i tillegg til god støtte. Så det er et bra nivå og vente på.
Det er min plan for funcom :slight_smile:

2 Likes

vi var i 19,2 den 9
mai hvis jeg ikke husker helt feil

Stemmer det! Mente mer at 21 som motstand har overlevd mange angrep den siste tiden :slight_smile:

Ingen trigger som sier at vi skal klare det denne gang

Daså :smile:

Nå er dette en teknisk tråd, men du tok opp “triggere”: Det stod blant annet i Q1 rapporten at Funcom har sikret ~100 millioner kroner i ren profitt hittil i Q2. Er begrenset hvor langt ned en kurs kan gå når mange nok svensker og andre investorer vet dette og melder seg på.

Greit at Funcom er triggerstyrt - men helt frakoblet virkeligheten er heldigvis ikke aksjen lenger.

1 Like

Ser jo at en kan tegne inn en støtte på 17, er noen kontaktpunkter både oppover og nedover. Men når en ser på omsetningen rundt 17, så må jeg si den er ikke mye imponerende. Ramler en først gjennom 19 synes jeg man må i betraktning et eller annet scenario som peker på et trendbrudd nedover hvis vi closer langt under, og da er det først 15-ish jeg synes ser robust ut.

2 Likes

Det er lett å bli blind når man har det gøy å tjener penger på børsen. Men har folk glemt att Funcom stod i 13 kr i Februari?

Skjønner ikke att folk er forvånet over att kursen til en aksje kan gå ned også.

8 Likes

Shots fired!

7 Likes

Jo men nå ligger jo aksjen fremdeles i en intakt bratt opptrend, og likevel blir det masse hyling fordi aksjen er ned noen kroner.

4 Likes

Det er nettop poengen min. Liker du selskapet og tror om mye høyere kurser, gå ut og nyt av solen.

It’s a beautiful world.

16 Likes

Varför du sitter här och försöker överbevisa andra? Gå ut själv… bara lägga order och vänta på dina nivå. :sunglasses: Det blir som det blir… vi har olika förväntningar.
Har lite fri tid idag :wink: TA folk är veldigt smarta när saker har redan händ eller aktier är på röd sida… veldigt aktiva då…

Når jag påstår att kursen skal ned før att smart money selger så blir du sint, og når jag sier att man kanskje ikke skal sjekke kursen hver femte minutt om man er long aksjen blir du sint…

Vi har ett ord for deg inom medisinen… Men du får lure ut det selv.

4 Likes

Jeg lure på om du er barnelege eller jordmor (far) :joy: så ett innlegg for en tid tilbake at du hadde tatt imot en gjeng med krabater

Jag er student fortsatt, har noen måneder igjen. Men har hatt en del klinikk og deljobber på pediatrisk og gynekologisk. Er instillt på trauma kirurgi, så ingen barn. Har fått nok av det :stuck_out_tongue:

2 Likes

Hvordan er chartet for gynekologisk trend? :stuck_out_tongue:

På rundt 17 vil jeg se etter bullish candles… ikke før.
Bryr meg ikke om volum eller trender noe særlig.

(tok bort log scale pga bedre bilde eksport)

2 Likes

Så hardt som Funcom blir ræv***** tror jag vi må på gastrologisk. Unnskyld språket.

Lyset i tunnelen tar til slutt slut.

4 Likes

Det kommer ann på hvilken vei du kjører! :joy:

Babyrage er jo svensk, så jeg antar han rygger. :wink:

… beklager avsporingen :slight_smile:

2 Likes