Kjøper mer på 12kr tenker jeg.
Har du lekt deg med linjalen igjen?
Köper du Onns? Jag får gratis…
PS: Inlägget har ingenting med teknisk analys att göra
Mulig dobbelbunn?
Satser på close over MA100 idag
Hvordan ser det tekniske ut nå? HS avblåst og blå himmel
Mye motstand på veien og lite volum så ting kan snu fort, men HS’en har jeg ikke i mitt chart lengre,
Denne HS´n på bilde? så hvis den faller i morgen tidlig under 19,53 ish så er HS´n fullført? da blir det kanskje en tur ned mot 19 før den virkelig oppturen?
Om det kommer inn litt mer volum og flere grønne dager herfra tror jeg vi står foran en lengre periode med bratt oppoverbakke. Akkurat som i korreksjonen ved nyttår har volumet vært fallende siden toppen i mai, og det er mye som tyder på at vi har flatet ut.
På litt kortere sikt har vi noe som kan ligne en dobbel bunn, og vi har brutt opp gjennom motstanden på ca 19.20. I dag fikk vi en retest av bruddet, og vi stengte over. Om vi fortsetter oppover på mandag tror jeg det kan være lurt å følge med.
da blir det kanskje ned å teste 18kr isteden, å holder ikke det er det videre ned mot 16kr? Kan du ta en ny analyse på denne?
(…beklager klarte ikke å dy meg )
Langsiktig er det få endringer. Jeg er mye mer positiv over 19.2, men volumet er fortsatt lavt og kursen ligger fortsatt på trendlinjen.
Kortsiktig har vi en svakt stigende trend som i grunn ser litt ut som en konsolidering. Om den brytes tror jeg vi fort kan se 18 og der ligger det nok en del stop loss. Neste støtte er i så fall 16.8.
Det er ikke noe som tyder på at det negative momentet øker enda i hvert fall.
Er det nesten lov å håpe at det værste er over?
…bara toppen som saknas då
Fikk vel ikke så mange svar her i dag annet enn at vi er innafor begge kanaler? Kort tid igjen og slutt på HOD taler for det vi vet kommer rett rundt neste hjørne
Sa bruden