Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Kursen snur vel på ~17.70 denne gangen, hvis man ser på ukeschartet. Tror selv pølsfingrene ser at å presse kursen noe særlig lavere blir i overkant så nærme MYZ-launch.

Tror det ikke før jeg ser det.

Synes det ser ganske så bra ut på kort sikt jeg. Det er ikke kjøp helt enda for min del, men om dette holder så snur den på 50-dagers. Selv håper jeg den skal ned og teste 20-dagers og at vi lager høyre skulder i den mye omtalte OHS formasjonen.

Den OHS-en din skulle vel vært veeeeeldig mye mer på skrå? Halslinjen skal jo gå gjennom toppene. Men, what do I care med hvor du tegner strekene :wink:

1 Like

Haha, helt riktig - drit i formasjonen, prøver bare å hjelpe @h3nk1 her - imo, er det den verste OHSen jeg har sett. Hodet er jo V-formet. Det er helt miss :smile:

Jeg følger min egen “TA” :wink:

Og denne gangen sier denne formen for bastard-TA at å presse kursen noe særlig lavere enn week-low blir for drøyt i kjølvannet av en strålende Q3-rapport og så tett opp mot et svært lovende spillslipp.

3 Likes

4 Likes

Hvis noen klarer å spå kursen frem mot 31.12.2018 med TA Så skal jeg personlig gi vedkommende 2500,-

Men dersom personen bommer må han/hun/det gi tilsvarende beløp til et veldedig formål. ( som velges av forumet ved avstemning).

Noen TA folk som tar utfordringen?

8 Likes

1 Like

Støtte på 17.75, så snur nok der.

Fordi du, ved å bruke FA klarer du å treffe bedre? Det er ikke perfekt-eller-ubrukelig. Det holder bare å slå de som driver med FA. :slightly_smiling_face:

3 Likes

Holder å slå index :wink:

Men venter i spenning om noen tar veddemålet.

De som klarer å spå kursen i Funcom eksakt 2 måneder fram i tid sitter ikke her på forumet. De sitter på sin egen private øy og chiller :slight_smile:

5 Likes

Det var sikkert tanken, men så får de Tekinvestor abstinenser og sitter inne på rommet med gardinene nede og chatter på forumet

1 Like

De lyver. Vi er kun her for å lage helvete.

#FuncomMotNullKr

8 Likes

Sååå, siste kjøp på 17.30-17.50 før det snur opp igjen da? :slightly_smiling_face:

2 Likes

På en mer seriøs tone så har jag sjekket grafen ikveld igjen. Notere att jag har null interesse i funcom, deler bare min tekniske tanke og kanskje noen oppskatter det, hvertfal dere som ikke eier på lang sikt.

Fortsetter fra vårt exhaustion gap i mai.

Klassisk distribusjon med en SOW (Sign of weakness) tidligere, fulgt av en weekly LPSY (last point of supply) på oppsiden nå. Er man interessert i swing ser jag to potentensielle mål på nedsiden då jag regner med att den fortsetter nedover.

Første interessante nivå er test av bunn igjen på 15 kr, holder ikke den kan man nok sikte mot 12.30 - 13.00 nok. Da fundamenta har blitt litt bedre, så er forhåpentlig 15 kr en stabil nivå. Ser vi tilbake mot April - 17 har aksjen meget mye weekly support på de nivåene. Men som alltid, stopp-loss er nødvendig om man vil handle den nivån.

Lykke til!

6 Likes

Såååååå, bunner ut rett over 17 for så å ta renne fart opp over 19 for nye test?

Ser på kortsiktig basis så ligger det kanskje an til en liten HS (hourly chart)… siste skulder såvidt påbegynt. Dvs target 16.5 ca.
(har ikke chart å lime inn akkurat nå)

Dette noe å bry seg om?
Ascending boob formation?

Edit: skämt åt sidan, i bransje som ting endrer seg så kjapt som i gaming og hvor variasjon er så stor ifht volum, hvilket tidsperspektiv kan TA være relevant her, tatt i betraktning at Funcom har gått fra gråstein til edelsten på kort tid. Før CE hadde de kun CE på gang, thats it, make or break IT. Nå par år etter, masse i pipe, når er tekniske data fra en tid med helt annet fundament ikke brukbart lengre?

2 Likes