Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

En oppfordring til å lage tidenes Tekinvestor forumpost er herved gitt. En analyse, som tar formatet til proffene, men viser dybden i alle antagelsene slik bare vi kan. Nyansene.

Blir konge! Gleder meg! @koe, @christian, @nofun, @alex, @delkop, @holmes, @Irathi, @Evilfreud (du har gjort så mye bra i det siste på vegne av alle at ingen forventer noe…) @megetgod, @Burnside, OBS: Kan bare tagge 10 stk i ett innlegg. Dere er alle oppfordret!!! En skikkelig god en :smile:

14 Likes

La meg kicke det off med å presentere denne fine grafen og noen støtte motstandsnivåer for de som er interessert.

Har her utelukkende brukt Bollinger bands. Interessant å se at kursen har skutt opp hver gang den har truffet nedsiden av båndet, som jo også er slik teorien om Bollinger bands er.

Nedsiden er pr.d.d. på ca. 2.90ish.

6 Likes

8 tegn - o v e r s o l g t

Og det til de grader nå til Funcom å være, tror vi får en etterlengtet rekyl. Midlertidig forstyrret av shorten som personalforeningen i E24 satte da… :slight_smile:

12 Likes

HS intradag

Ikke nå lengre…

2 Likes

1 Like

kommenter gjerne laplagam :slight_smile:

Så dere bollinger bands chartet i går? Vi brøt gjennom midtre og da står øvre for tur nå! :slight_smile:

Kjøp 2.85 selg 5.37. Aksjen stiger på mellom lang og lang sikt, men nøytral på kort sikt.

1 Like

Motstand på 4,43 ser det ut til å indikeres eller?

Ja, stemmer perfekt hos meg. Får 4,40 her.

Motstand på 4,40. Skal nok litt tilbake etter det før den forsere videre og opp over 5?

Fint, selger 1/2 parten på 4.40 da og resten på 5 :smile:

2 Likes

5 Likes

Rydda litt i chartet. Ingenting endret teknisk sett idag.

5 Likes

@holmes snakkes på ca 2,2 isåfall :slight_smile: men det er lite som stemmer med den formasjonen der.

3 Likes

Bare for å gjøre det litt mer tydelig. Kursmål basert på formasjon ved brudd, 7,6.

3 Likes

Den var litt sløv ja hehe men lavere topper og høyere bunner gir konsollidering før videre retning bestemmes av brudd opp eller ned.

dobbel topp på ca 3.50, så da vi fyker gjennom her til uka så er det rett opp i 4.50 først?

Mitt poeng er at det ikke er en dobbeltopp eller dobbel bunn, men triangel, selv om det ikke er så tydelig og også ganske dårlig tegnet, har tegnet opp på nytt her.

4 Likes