Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Er de ikke like profitable i alle aksjene da? Kan de vise til tap i noen aksjer?

De må jo ha tjent hundrevis av millioner på disse tipsene, spandabelt av dem å dele dem med oss dødelige. :slight_smile:

2 Likes

Viss de ikke deler så handler ikke folk kursen opp til 3,64 så de får solgt :sweat_smile:

Nå er det jo null kjøp og salg, kun en teoretisk portefølje

Eg tror norsk bulls kommer med signaler i børsens åpningstid dersom man er medlem, men for oss andre kommer signalene synlig bare etter stengetid.
Dette er bare noe eg tror, ellers er jo alt av ta basert på faktiske slutt kurser, så da vet man jo ikle før børsen er stengt likevel, eller hur ?

Nei, eg har ett avslappet forhold til norsk bulls, men den kan brukes til klovnehausing :wink:

3 Likes

Litt kjapt ned mot støtte igjen, men den holder. Vi nærmer oss krysningspunktet mellom stigende og fallende trend, og vil få et brudd ila denne uken.

11 Likes

Hvilken vei blir det brudd?

  • opp
  • ned

0 stemmegivere

Ser virkelig ikke den store risikoen for at denne skal bryte nedover når alle vet at det blir fanfarer og KNALLSORTE tall på Q1. Treet er ferdigrystet.

3 Likes

Beveger seg under støttelinja i min chart nå, ikke noe store volum, men absolutt ikke et godt tegn

3 Likes

Skal helst ikke slutte under 3.12 i dag, i så fall bekreftes BEARISH DARK CLOUD COVER som vil trigge short anbefaling hos norsk bulls

Tror ærlig at det ikke skjer stort sett mer med kursen i dag og at vi havner nær 0%.
Jeg vil tro spillerantallet i helgen er med på bestemme videre retning over helgen.

2 Likes

Da vil vi få en fin oppgang på mandag siden mine følere sier meg at vi vil se en kraftig økning av spillere i helgen sammenlignet med forrige helg :yum:

Hvilken program er den screenshoten fra?

Der røyk pluggen som var satt på 3,09.

https://www.avanza.se/aktier/om-aktien.html/52688/funcom

Han Morgan fikser biffen så vi kan spise biff i helga

1 Like

Ser ut som det blir havregrøt

2 Likes

Eneste aksje det er naturlig å være all inn i er Funcom, timing, fundamentale og nyhetsmessige trigger kommer rundt hjørnet. :wink:

2 Likes

Vel, det gikk ikke så bra ved forrige positive nyhet. Så vær forsiktig, kan gå langt ned nå om 3tallet ryker.

Jeg er helt enig i det fundamentale i utgangspunktet.

Overraskende at fallet skulle bli så stort når spillet har solgt bedre enn forventet. Det viser nok at mange er bare med på hypen og selger seg ut når den roer seg. Spill-aksjer har en forventet topp rundt release og dette slår altså til igjen selv om man slår forventningene. Noe av det samme så man med SF og Unravel. Jeg håper på comeback rundt neste rapport. Jeg husket at Funcom-aksjen fikk et voldsomt rally like før første rapport som skulle vise TSW-inntektene. Håper på det samme her.

6 Likes