Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Jeg tror dette er spot on! :dart: Kom Mai du skjønne milde :wink:

1 Like

Bullish harami detected - short sellers watch out

4 Likes

@holmes hvor er det du tar disse skjermutskriftene fra…?

@VargVemund

1 Like

Tror dere “BUY” signal fra Norskebulls er noe kursdrivende i seg selv? Usikker på hvor mange som følger den siden.

Det er vanskelig å si, er en del som trader funcom og da kan slike “tekniske signaler” bli selvforsterkende, noe av grunnen til den ekstreme volatiliteten i aksjen der toppene er høye og dalene dype.

Det har aldri vært utslagsgivende sålangt jeg har sett.
Men de baserer seg på det tekniske bildet og når det tekniske bildet sier OPP så er det ofte kursdrivende.

VI ser at mange bruker TA, og Norskebulls sin TA er jo ikke magisk anderledes. Mye robottrading/shorting følger jo TA slavisk.

1 Like

Ja, sant sant. Satser på vi utløser “BUY” i forkant av Q1, gir god medvind. Må virkelig si jeg gleder meg nå :slight_smile:

Vi klatret litt til i dag, ikke mye men håper det skaper en trend som gir Bull TA!

nok til at det ble kjøpssignal

7 Likes

2,8 er motstanden som må brytes nå. Når dette skjer vil vi nok ikke under dette punktet på en god stund, kanskje aldri.

Brudd gir kursmål 3,4.

9 Likes

:pray:

Amen, som vanlig.

1 Like

Sweet å se aktivitet i Funcom trådene igjen. Dvs at kursen går opp :smiley: :wink: :ox:

2 Likes

RSI setter høyere bunner og MACD har gitt et nytt kjøps signal.
Fine signaler på at vi er i sluttfasen av bear perioden.

Morro om det snur nå, en sterk fredag også så er vi klar for et forventnings rally før Q1

6 Likes

Klar for oppgang

3 Likes

Ikke glem 20-dagers snitt. Den brøt over intradag men klarte ikke etablere seg over, men jeg tror den gjør det i morgen :slight_smile:

4 Likes

Satt på en annen pc så da fikk jeg ikke med std oppsettet, her er det.
Etablert over 10 dagers og close på 20. Pent!

For meg er det ikke så viktig om oppgangen kommer som en kule nå med det samme, men at det begynner å ligne på en bunn etterhvert. Ny blå dag i morgen, så må vi tilbake til tidlig januar, for å finne sist gang vi hadde 4 stk på rappen i blått territorie :wink: Og de som har vært med en stund vet hva som skjedde da :wink: Fra 1,70 til 3,25 på 2 uker.

10 Likes

ser ut som en stor pen bølge, da er det bare å legge seg på surfebrettet og vente på den neste som bygger seg opp nå? :surfer: :ocean:

1 Like

Det er fordelen med solide short posisjoner, alle aksjene skal kjøpes tilbake :slight_smile:

3 Likes