Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Både Doncian Channel og Boilinger Bands viser at vi er i bunn/nær bunnen av kanalen.

FY FAN SOM DET REGNER UTE!! 20m sikt! kom inn på kontoret for 10 min siden - PHEW!

  • WOW -

Normalt syntes jeg at vi da får en reaksjon opp, ikke pga regnet altså…

Støtte på 1.15 etter mine beregninger…

4 Likes

Hva tenker du om ordrebildet? Det er veldig få synlige kjøpere

Er jo enig med deg i at ordrebildet ikke ser veldig sterkt ut, så et stop loss raid kommer kanskje, men en permanent nedgang frem mot Halloween og CE rundt juletider tror jeg ikke på.

Innsidekjøp på 1.27 også!

Det er i utgangspunktet rart å selge under innsidekjøp kurs, dersom man ikke tror innsidekjøpet er for å finte markedet og at selskapet egentlig skal hente penger - men det tror jeg ikke.

Helt klart noen som prøver seg på stop loss raid nå… Dumpet 750K og lagt ut 1.3 mill på salg litt lengre opp.

Skal vel ha 750K litt lengre nede igjen da;) det er vel ingen som selger på den måten dersom de ønsker å oppnå best mulig salg og skal permanent ut.

2 Likes

Minner da litt om Gordon gjør det ikke?

ca 2 mill aksjer, stop loss raid trading på dager med lite volum der han kan kontrollere kursen i større grad.

Selvfølgelig litt irriterende at jeg kjøpte en del på 1.26 i går da, men men treffer ikke bunnen… - Mulig jeg skal kjøpe mer nå.

4 Likes

Heldiggriser de som ikke har kjøpt seg inn allerede.

Min analyse av nedgangen (ikke teknisk) er at noen selger nå før rettssaken. Satser på at e24 etc lager en drittpakke som krakker kursen og man kan kjøpte tilbake på 0.9-1 kr. Kan muligens fungere hvis finans-presse slår på stor-tromma.

2 Likes

HEldiggriser de som kjøpte på 1kr. Som de fleste her inne :wink:

2 Likes

Tror det var en del som kjøpte på 2+ også

nok småprat i TA tråden, her er fasit på ordrebildet vi så :wink:

5 Likes

SMA50 på 1.21 kanskje kan gi litt støtte

Fare for brudd ned her i dag hvis ikke det kommer til nye kjøpere i løpet av dagen

2 Likes

Tror du pareto kjøper er bagger? Ser at han begynte å hausse litt mer på hegnar etter “ferie”

Nei, feil handelsmønster. Han kjøper ikke på bunn, men på topp i brudd opp.

1 Like

De kjøpte en del i går og burde vises på listene fremover etter dagens kjøp

Gir det store salget seg nå så kan vi fort vippe over 1.20 i dag. Ser frem til litt info rundt spillene kjenner jeg, selger ikke nå, føler det er “for sent”. Har realisert 25k, men er pr nå 10k i minus urealiserte. Ikke noe gøy det som foregår, men det inngår i gamet. Er det en form for manipulasjon så er dette noe som er vanskelig å gjøre noe med. Men som mk skriver er det greit å gi beskjed til autoriteten! :slight_smile:

1 Like

Proffene kjøper

Nybegynnerne pisser

3 Likes

Jeg er proff, sb1m :grinning:

3 Likes

Hentet seg akkurat inn

7 Likes

Bullish hammer som evt kan bekreftes på mandag

5 Likes