Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Med det åndsfraværende volumet som er nå skal det ikke mye kjøp før kursen stiger 7% og vi er over 18,50 f.eks imorra :stuck_out_tongue_winking_eye: børsen i uniten ser iallfall ut til å ha det kjekt. Med ett landslag som slår Bulgaria så kan jo morradagen bli riktig så bra for noen.

5 Likes

Har mer trua på Funcom en Norges fotball landslag altså…

Der hadde det vært kroken på døra for lenge siden om tilskuerantall og premie penger fra turneringer skulle finansiert kostnadene…

Mulig vi kan lære noe da?
Skal sette dama og ungene til å selge vafler til inntekt for Funcom, om MYZ og de 2-3 neste satsningene flopper.

#småprat, sorry.

1 Like

Svakt.

4 Likes

Det ligger ann til at brudd opp kommer rett før MYZ launch?

Bra timing!

1 Like

Wedg’en jeg tegnet for 1 uke siden er fremdeles inntakt og kanskje enda tydeligere nå. Tenker å forsøke en trade her om vi kan få litt sidelengs utvikling denne uken og holde oss under 18 kr til neste uke. Da vil vi ha beveget oss langt nok ned i wedgen til at en breakout til oppsiden er mer sannsynlig.

5 Likes

Det är väl bara att titta på volymen i pappret.

Hög volym = ökad kurs
Lägre volym = lägre kurs.

Inte svårt att tippa på att volymen snart börjar öka då MYZ beta är på gång och sedan släpp.

2 Likes

Jeg kan tro på den altså, sett i lys av kommende events. Mange snakker om hype frem mot 4. desember, men realiteten er at helga om 14 dager kommer til å si MYE om potensiale og hvordan ståa er. Mandagen etter kan det i verste fall både bli vanskelig å komme inn med volum på både oppside, eller ut på nedside. Så det vil overraske meg om vi ikke får økende volum fremover nå. Risk/Reward tatt i betraktning etter å ha satt seg inn i tilbakemeldingene, anmeldelsene og gameawardsen, så tenker jeg at jeg kommer til å bette på oppsiden! Tror jeg! :stuck_out_tongue: Ved bra beta-mottakelse kommer det til å koke frem mot launch. Bare en ting jeg kan si med sikkerhet, og det er at dette blir spennende! Og kudos til dere som bruker tiden deres på å dele TA med oss. Thumbs up. (Ikke sikkert dette er TA-tråd materiale, var bare en generell kommentar til volumdiskusjonen :see_no_evil:)

3 Likes

Morsomt med betalt beta for de ivrigste, gjør det litt tungt å bedømme reaksjoner

Morsomt, og litt skummelt. Men jeg tror mange av de som er tungt investert har ordnet seg med førstehåndsinformasjon, eller andre tunger som kan melde tilbake? Jeg er jo bare en liten gullfisk oppi dette, og ingen tactical gamer, men jeg har ivertfall sponset noen trusted guys med kopier. Dette er gull informasjon som jeg ikke kan la gå forbi. Men det er mulig det er bare meg? :wink:

Jeg liker sjangeren, men stoler ikke på meg selv. Får se hva andre skriver. :sunglasses:

Oops, ser at jeg er i TA tråden. Skylder på at jeg er syk :face_with_head_bandage:

2 Likes

Kjøpte en liten pott her i dag. Fyller på til uken om vi kommer lenger ned, synes det begynner å se bra ut. Gikk litt fortere enn antatt, og mulig vi skal litt lenger ned, men r/r er favourable for meg på disse nivåene. Hovedgrunnen til at jeg kjøpte var at jeg spottet en ganske tydelig bullish divergence i RSI.

14 Likes

Litt ironisk, men det er brudd ned fra den falling wedgen man får hvis man tegner opp nøyaktig, men ikke ikke brudd utfra den falling wedgen du har tegnet opp. :stuck_out_tongue:

1 Like

Ganske hektisk på jobb i dag så får ikke fulgt så mye med, kanskje likegreit @Christian - men her er oppdatert chart - og med VPVR siden du ba om det :wink:

Wedgen er fremdeles inntakt. Måtte justere linjen litt men får fremdeles 3 toucher og den ser bedre ut nå enn tidligere. Bør ikke bryte så mye under her – spørsmålet er om en evt. bounce vil klare å ta ut 18 kr. Det vil bli tøft, spesielt mtp. de glidende snittene, men test av 17.50 bør være mulig.

7 Likes

Dette er smått magisk gutter… BELIEVE! :smile:

3 Likes

Bra tanke, men ble vel mer som dette:


ok, egentlig en enda brattere wedge :confused:

1 Like

Mine streker ble invalid i det vi brøt ned forbi 16.74. Håper @Nocturne sin støttelinje holder og med rsi så lav er det på høy tid med oppgang nå :sweat_smile:
:truck:

7 Likes

Nå fikk vi vel Death Cross også, så får vi se hvor mye det påvirker…

1 Like

Hm, har ikke sett på de glidende snittene, må se på det i morgen. Hvis du ser på skjermbildet @Labby postet er det lavere volum og lavere pris. Er man bullish er dette positivt. Legg til tidligere omtalt divergens og jeg tror en kortsiktig bunn snart er inne (om den ikke var det i dag).

4 Likes

Så om det snur i dag og vi får noen gode dager, så er salg på rundt 17NOK lurt?