Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Funcom - Teknisk Analyse

funcom_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff290f85bf8>

Teknisk brudd på 19 ish. Men alle som vet hva som skjer om 7 børsdager og tar med FA handler nok nå.

Men nå skal jeg ikke spamme tråden.

Har vært mye støy her denne uken.
Ha en fin kveld :slightly_smiling_face::+1:

X9 > X26, F26 over kursen, kursen inne i skyen. Dette gir et middels sterkt kjøpssignal. Sterk motstand fra toppen av skyen på 18,98. svak motstand fra bunnen av skyen. Motstanden fra toppen av skyen faller til 18,50 på slutten av neste uke.

X9 = rød
X26 = mørkerød
F26 = blå

Siden CE-lansering, så har vi hatt et kjøpssignal fra skyen og det var rett før forrige topp på 21 i august. Her kom salgssignalet litt seint, så man endte mest sannsynlig med å komme ut av den traden svakt i minus. Bedre enn buy-and-hold gjennom nedgangen fra ca 19 og til nå på 18 da. :wink:

Norsk Bulls er ute med salgssignal:

Alle de store dumpene i det siste har kommet etter at kursen har kommet inn i skyen. Interessant fenomen.

Det er en grunn til at jeg skriver at toppen av skyen er sterk motstand, mens bunnen ikke er det.

Bildet har egentlig ikke endret seg noen særlig siden fredag for 9 dager siden, helt på vippepunktet og kan avgi enten kjøpssignal eller salgssignal til uken.

Helt kortsiktig er den hakket mer bearish enn bullish, men blir bedre straks man zoomer ut,

På det fundamentale kortsiktig trekker MYZ opp og aksjonærmassen ned. :stuck_out_tongue:

Funcom fundamentalt:

Funcom aksjonærmasse:

Yeap. Really OA :joy::joy:

Hvor ligger kursen iforhold til MA50?

Ligger på 17.52 i mitt chart. 200 dagers på 18.75.

Som beskrevet for 2 uker siden:

Pennant:

(Edit: endret chart - var feil timeframe, riktig nå).

Ble utløst ganske mye volum når den nærmet seg 16 blank

Hadde den noe støtte i 6,10 området?

Norsk Bulls er ute med kjøpssignal på Funcom:

Jeg spurte om en ting her inne men fikk ikke ett svar fra noen. 2 ganger har vi touchet 16,10 så tydelig at det er en støtte der for noen. Nevermind. Takk for svar

Hvorfor dra inn 6,10 når vi er oppe på 17 tallet?

Regna med at folk forsto at det skulle være 16,10 :wink:

Etter fadesen sist uke med enkelte som ikke tåler bearish analyser så forsvinner folk fra TA trådene. Er jo ikke fristende å svare på spørsmål eller poste analyser når man bare mottar dritt fra folk som ikke kan TA :wink:

Min analyse står seg godt fremdeles, vi har fått en pennant, brudd på denne vil diktere videre retning så det er bare å følge med på det egentlig. Jeg vurderer bare å gå inn om vi får brudd opp av denne og samtidig closer over 50-MA.

Så en close over 17,27ish burde være innafor.

Takk for svaret :ok_hand::+1:t2:

Hva er den hvite stigende støtten?

50-MA i mitt chart går ved ca. 17.40, og du har også den fallende stiplede linjen rundt det nivået (confluence) så jeg vil si det er bullish om du klarer en close over dette nivået ja.

Edit: @Christian - den går fra bunnen fra i fjor under 10 kr eller noe :slight_smile: