Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - The Park media

så du får drepe kursen igjen? Nei, bedre mde sakte oppgang med lav kjøpeside :wink:

4 Likes

nei, ingen askje dreping nå :slight_smile:

3 Likes

Mye roboter som danser her nå… De har færre og færre aksjer å leke med ser jeg…

Tror du bare må la denne modnes nå. Folk har solgt og nistirrer sikkert nå omtrent på det meste om indikasjoner om hvor dette går. Nå skal vi bare la The Park selge de neste dagene så gnager denne seg gjennom motstanden og da smeller det. Kan være vi får oppleve det allerede i ettermiddag… Eller i morgen tidlig…

Ser Joel er aktiv på forumet :slight_smile:

https://forums.thesecretworld.com/showthread.php?93383-The-park&p=1969616&viewfull=1#post1969616

"No it was literally a “learn to use Unreal Engine” experiment. We went for a full game so we learned the whole pipeline, but many of our design decisions were based around “What is the simplest possible way to implement this?” (Hence the genre of game that this belongs to).

Before summer, it was unknown if we would even sell the game. It could have been written off as “learning costs”. But, management liked it and so we moved into the process of polishing it up for launch.

Funcom is good at giving us narrative control and Lorraine’s story is both fascinating and quite personal to me in many ways. Honestly, if it pays for itself and the learning time we have spent on Unreal, then I will be very happy!

If I was given a large budget and full control, it would be a very different type of game. (Can we say VtmB style RPG in the TSW universe?)"

5 Likes

aktiv ja:

https://forums.thesecretworld.com/showthread.php?93383-The-park&p=1969623&viewfull=1#post1969623

Originally Posted by IndigoHawk

Yay! I'm glad this is in there. And I still 

think this should go further than "If you are interested, try out TSW!"
For the preorder, there should be an invitation specifically for
Samhain. “There’s a huge party about to start in TSW! Here’s a free
party bag! You are invited! Hope to see you there!”

Halloween is TSW’s best event and soon after there’s the Christmas one
which is also good. Those both are exciting and make great impressions
on people. October is TSW’s month. People should feel like they want to
preorder The Park not only to play it and get talismans and a costume
(which they could get at any time), but that they want it now so they
have a ticket to the party that’s about to happen in TSW.

Joel:

That’s a fine line to walk. People who buy The Park should be able
to enjoy it without knowledge of TSW. If we really push TSW on people
who are looking at getting The Park, I think it will turn people off.

There are a lot of people who just dislike MMOs. Why alienate them by
continually pushing an MMO in their face? We have tie ins, plenty of the
lore in the game will be new for all of you TSW players as well as new
players.

It’s a strong tie, but we don’t want to go too far.

6 Likes

There are a lot of people who just dislike MMOs. Why alienate them by
continually pushing an MMO in their face?

ENDELIG! De har skjønt det :wink:

5 Likes

Jeg håper han får sjansen til dette. Jeg ser jo dette helt fra utsiden, men jeg tror Funcom har vært for dårlig til å gi spillerom til talentene (og ta inspirasjon/tilbakemelding fra community), og i stedet bestemt alt for mye med nesen dypt nede i Excel arkene. Jeg håper at the park er første steg i riktig retning.

5 Likes

Se bort fra denne kommentaren over. Bylos kan da ikke vite noe om det?

Hva mener du holmes, at vi ikke skal spekulere i at The Park kan gjøre det bra?

1 Like

Det kan være lurt å lese det de som har jobbet med spillet tror når man estimerer inntektene, men det er selvsagt lov å spekulere i at dette overgås mangegangen

5 Likes

Enig i det, men dette handler i stor grad om mye mer enn hvor mye de drar inn på spillet, som feks anmeldelser. Hvis de får god kritikk på spillet, da vet de at veien de går fører til målet og at e kan fortsette i samme retning.

“Uansett” hvor mange spill de selger vil det ikke gi nok til å dekke all verden, men slår det greit at fører de det over på flere plattformer som selger der, “uten” ekstra kostnader.

The Park vil trolig ikke selge lenge, blir som en AA tittel at best, kan selge mye ila de første ukene, hvor det så vil dabbe av og dø! Merker forøvrig at du ikke har kommersielle interesser i Funcom pr nu, eller tar jeg feil? :wink:

1 Like

Iofs enig, men ting har vel også en tendens til å endre seg over tid, som feks at de aldri trodde det skulle gis ut i det hele tatt.

Btw: når begynte du å bevege deg fra en kjærnekar til en surpump? :wink:

1 Like

Beklager det, men bare vil advare om å ta dette caset nå på fundamentalt grunnlag. Å være med på hypen og rally frem mot lansering er greit

5 Likes

Var deres påstand… Som sagt lengre opp. Gjelder ikke det lengre på? Hehe…

lol… Har mest Natto det er ingen gledesaksje, men det blir revansj der etterhvert tror jeg

1 Like

Med Dreamfall Chapters så sier dere at Det er først når spillet blir registrert ved launch at det vises på lista… Det same gjelder for SOMA… som sagt lengre opp…

Ja hvorfor gjøre det lett når du kan gjøre det vanskelig… En liten riskepost I FUNCOM tror jeg er vel så bra som en liten riskepost I NATTO…

1 Like