Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - The Park media

awww… Så alle som har TSW gjennom FUNCOM sin ultraklønete side skal ikke få lov til å ha The Park nedlastet og kjøpt gjennom samme platform? Klart de skal det og får lov til det. Tross alt er det mange som liker at de kan spille et singleplayer spill offline uten å måtte logge på Steam, så jeg håper inderlig at FUNCOM skal fortsette å bruke sin ultraklønete side… jeg håper FUNCOM og bruker gog.com som har vokst kjapt de siste parr åra…

Jo flere platformer spillet kan selges på jo bedre.

1 Like

Hvis Funcom skal få full uttelling for å selge på Steam, dvs at høy ranking gjør at det selger bedre, så burde de faktisk kun selge det på Steam i utgangspunktet. Egenreklamen du får av å bryte igjennom topp 10, så du er på førstesiden av Steam er verdt veldig mange reklamekroner.

4 Likes

hmmm… interessant… kanskje du er inne på noe… men tror det blir baluba i TSW leiren om de ikke får kjøpt The Park i Funcom.com ?

EDIT: uansett, gitt at Funcom.com blir brukt så blir ikke utgftene på VAT og distribusjon 30%… Blir noe mindre… Blir volumene solgt gjennom Steam høye så blir kostnadene kanskje ganske nære 30%… Men da har man jo høye salgstall å glede seg over så da gir vi vel blaffen i det?

1 Like

Du tapte diskusjonen over og nå går du samme vei som du pleier. Du begynner å bli ufin og peike rundt på andre brukere og anklage folk for uredelige motiv og whatnot. Det er da enkel aritmetikk at selger du halvparten av ditt produkt på en platform som koster 30%, og den andre halvparten en plass det koster 10% så er middelet at kostnaden 20% totalt. Beklager at StarBreeze ikke har sin egen distribusjonsplatform… men det har faktisk FUNCOM… Og ja, i postene over så ser du fordelen med det. Lik det eller hat det, men her har FUNCOM noe som er nyttig.

1 Like

Send en mail til mr Christian på [email protected] og spør da vel, de gir alltid svar relativt kjapt.

Så kanskje de kan gi svar på hvordan fordelingen er på feks tsw?

Jeg gidder ikke… Jeg har ingen issues med dette… Men kanskje noen andre kan ta jobben? :stuck_out_tongue:

? Har ikke peiling på hva du snakker om eller hva du forsøker å lage slags historie nå. Igjen, foreslår at du fokuserer mindre på person og mer på tema. You’ll get over it, alle taper en diskusjon i ny og ned.

1 Like

Kladdet ned en i farta, mind the english :wink:

Hi,
We are currently discussing sales figures on the different titles made by Funcom on a discussion forum called Tekinvestor. Can you please say something about how he sales figures are divided between different clients and webpages when it comes to The Secret World.

Im thinking about the most obvious like for example Steam, Funcom.com and GOG.com, where do Funcom sell most of their games. Maybe also something about the total unique historical salesfigures - it would be very interesting for us.

Thank you for your time, and good luck with the release of “The Park”.

Best regards

2 Likes

Grunnen til at jeg tror mange gjør det er fordi jeg baserer meg fra egne erfaringer og de jeg har snakket med.

1 Like

Ville bare sagt at du er en investor og at du lurer på hva fordelingen er vedr. TSW. Drit i å nevne noe forum.

3 Likes

Tenk om de hadde tatt inn over seg at de ikke vet best og tok en titt forumet, kanskje de kunne lært en ting eller fått ett tips eller to :wink:

1 Like

Ikke drøm deg bort nå…

1 Like

Har du ikke høyere tanker om forumdeltakerne?:blush:

1 Like

Moahahahahaaaa… Gleder meg til teaseren :slight_smile:

Hehe, takk Onns
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10153346790353999.1073741825.169142508998&type=3

Edit: pressemelding fra FC.
Oslo, Norway – September 25th, 2015 – Funcom is excited to reveal three new screenshots from ‘The Park’. For the first time ever you can see some of the characters which will feature in the game as well as the mysterious locations players will explore when ‘The Park’ launches in October.

‘The Park’ is a first-person psychological mystery thriller where you step into the shoes of a mother whose son has gone missing at the mysterious Atlantic Island Park. When night falls and the lights go out, what follows is a terrifying and emotional story set against the backdrop of an amusement park where nothing is ever quite what it seems.

“It is great to see how the game is moving along,” says Funcom Creative Director Joel Bylos. “Characters, sound, cinematics, environments, story and gameplay are all coming together. ‘The Park’ is in its last phase of polish and the team is very excited to launch the game in October.”

7 Likes

Ser bra ut !! :slight_smile: