Ser at gode gamle Martin Brusgaard (som dro til Red Thread Games med Ragnar T.) forsvarer Funcom Håper han kommer tilbake.
Ser bra ut
Kom med en gameplaytrailer… Er spent på hvordan denne historien vil utspille seg…
Denne er jo litt interessant, og kan jo bety at spillet er større enn først antatt:
Legger også merke til at antall likes allerede er 100. At det har gått så fort, har ikke Funcom vært i nærheten av på Facebook!
Huba huba huba… KACHING !!!
Skal bare se the park redder verden, og at det bringer sårt tiltrengte kroner til kontoen min
Spennende saker, personlig er jeg svak for mystikk og horror i film, men tror dette like fullt er noe nisjepreget markedsmessig. Er dette derimot bra nok så kan det bli meget bra. De håper nok at de skal kunne få først mulig av tsw spillerne til å bruke ytterligere penger på dette spillet som er smart nok i seg selv.
Er dette avsluttende eller er dette bare starten på en lang fortelling?
Jeg og er svak for mystikk og horer på film
Jupp. Alt ser ut til å være aye okey…
Creative Director Joel Bylos said that The Park is raring to go: “It is great to see how the game is moving along. Characters, sound, cinematics, environments, story and gameplay are all coming together. The Park is in its last phase of polish and the team is very excited to launch the game in October.”
Så godt å høre at dette nye spillet programmert på Unreal Engine går på skinner. Det forteller meg at de har klart å omstille seg. Om de nå drar dette i havn så antar jeg at planen deres med å utvikle flere spill per år, faktisk kan være realistisk.
Noe annet som er sexy å tenke på er at nå som Anarchy Online er på same platform som de andre spillene så kan de faktisk overhale et brett/verden som del av shortstory single player strategien før de importerer verden til Unreal. Så om de skulle velge å lage scifi single RPG spinoff så ville altså AO og nyte godt av det samme budsjettet.
Fy søren Witchingbones har en bra tilhengerskare… Sjekk alle som reblogga de nye bildene fra Funcom på The Park…
husk å trykke show more notes i bunnen… Er helt villt hvor pop hun dama der er…
Hun sier:
“It’s not finished yet but here’s some peeks into what I’ve been up to! Character models and designs are mine!”
Digger henne allerede. Produktiv. Vært under 2 mnd på laget og produserer allerede som poker
Choooo Chooooo… Can you resist the urge to get on the TRAIN !!!
Jeg spår at følgende vil skje med FUNCOM, alle vil fortsette å stirre på hverandre en stund til, men så hopper en ned fra gjerdet og da er nesten alle aksjene borte. Og da mine venner tror jeg at resten bare må løpe etter. Bare vent til de får litt mer kjøtt på beina til spillet ut der. Det kan ganske fort begynne å rulle.
Witchingbones er oppe i 731 rebloggs. Helt rått…
Korreksjon, likes og rebloggs ja. Men der er flere hundre rebloggs hvilket er et veldig høyt tall.
Synes det ser bra ut
Ser bedre ut enn jeg forventet
Løp og kjøp
ser jo grise fet ut jo!!