Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - The Park media

Hvis PC gamer kommer på banen er vi inne på topp 20 igjen, for så å sige ned til 28 plass igjen, jeg er optimist.

3 Likes

Det som er problemet nå er at hvis spillet ligger dårligere an på listene siste timen børsen er åpen før stenging i hele helgen om 24 timer fra nå, ja da vil vi nok se ukens laveste kl 16:25.

Er alle som invester i FUNCOM som Mavo… så muligens ja :slight_smile: Men noen ganger så er det jo litt slik at det er morsomt å sabotere “selvfølgeligheter” og :wink:

Morsomt når en gjør det, men dumt hvis en bare ødelegger enda mer for seg selv.

lol… :wink: Nåja… får nå se på det :smiley:

Så det èr du som kjøper i dag ja… :wink:

Jeg nei… :smile:

Du skal ikke være så glad i å snakke i kortene :slight_smile:

Personlig så tror jeg det er en ny hovedaksjonær som handler etter at han ser den nye modellen fungerer… TSW selges for 100 millioner NOK… Funcom gjeldfri og fortsetter med Conan og SciFi Anarchy… Muligens Dreamfall…

Se ikke bort fra at noen fucker seg forgjeves ved at DE SKAL ha kursen ned :wink:

Hvorfor ikke? Det er jo tross alt det vi driver med hele tiden :smile:

Det er godt gjort å kjøpe på bid (78% av handlene i dag er initiert av selger). Og det er jo det du har snakket så mye om. Å ikke kjøpe på ask. Nå er det også DNM, som du hardnakket har sagt du handler med, som har nettohandlet mye i dag på den måten du har sagt du ville handle. Er det løye jeg spør da?

Jo men volumet er veldig lavt…?

ja. Og så? :jack_o_lantern:

Kjøpt ?

Det betyr at det bare er Per og Pål og naboen som selger… Dette er ikke en markedssignifikant hendelse…Altså markedet er ikke Bear selv om noen prosent ned… :smiley: Jaja… du vet nå dette… bare det at du blir så dum hver gang du har solgt :stuck_out_tongue:

2 Likes

se på 1.25 :wink: Blir det smekk 10 sekunder på 16:25?

EDIT: Ble visst ikke det :stuck_out_tongue:

Hvor mye?

1.23… :confused:

jaja… Skandiabanken har nå fått lettet seg i dag i hvertfall :smiley:

1,23

Kronn var eneste som høgde inn i auksjonen, med sine 1000 :slight_smile:

Er det andre som syns jeg har blitt dum etter å ha solgt? Jeg har vel mindre enn 1% av postene siste ukene. Syns nedgangen er ‘significant’ :wink:

1 Like

Trodde Kronn var litt på selgersiden i dag :slight_smile:

Selger jo ikke når eg sier eg tror på selskapet :slight_smile:

1 Like

1.45 eller 1.20… pfff… Når man har aksjer fra 0.75 så gir man vel mer blanke :confused: ?

Du vet hvordan det er med FUNCOM vi kan lett ha -25% en dag hvor det konsolideres. Det må du bare venne deg til…