Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - The Park media

Screen Tearing… ?? Du vet hva det er…? Også jeg leste 1 kommentar på youtube om det (var det deg eller leste du og den og nå tror du det betyr noe så du sier det om og om igjen). Screen Tearing er den der forstyrrelsen på skjermen som de bruker ofte i TSW viddene… Eksempel er på intro med FUNCOM logo…

Jeg tror det er plenty av grunner til at de ikke har VR støtte nå innledningsvis på dette spillet… Men såkalt Screen Tearing er det ikke :smiley: “Screen Tearing” er en effekt brukt av game designerne som et virekmiddel… Uansett… En av de få bra tingene ved Steam er jo at Spillene patches opp til senere versjoner utgitt av Utvikler… her kan det jo tenkes at kanskje FUNCOM kommer med VR oppgradering i November/desember når flere gamere har VR… Kanskje akompagnert av et realt salg? Mulighetene er mange…

1 Like

Der runda vi 41 000 views… Og det går fort… Hyggelig. Håper det betyr at ordet om dette spillet har blitt spredt inn i alle krinkler og kroker og at det er kø på Steam når de starter salget :smiley:

LEGO og Intel hadde 30 retwitter på LMO reklamen som kom nettopp… Ellingsen har klart å få 35 retwitter så langt på The Park… kanskje derfor at dette går såpass bra uten at for eks PC gamer har lagd en sak på dette…

4 Likes

Det ruller videre, 158 000 har nå sett teaseren, menst "What is the park " har bikket 59550 views.

Fortsatt mangen artikler som kommer om the park, nå er det kaffi og googling det går i.

" som ild i tørt gress "

7 Likes
1 Like

Når gaming pressen har fått testet dette så kommer reviews her:

Noen som har tanker om hvordan testingen blir i forhold til melding om lanseringsdato mm.?

2 Likes

Er det bare meg eller tar views fart igjen? Runder 60 000 nå hvert øyeblikk…

En annen ting… Synes kommentarene er nsten konstruktive (positive tilbøyeligheter). Det er ganske shocker for Youtube crowd… Eksempel:

Zere Cheerias For 54 minutter siden

This is how Funcom Can become a successfull buisness and not the rumors i hear about financially broken one… BUILD AROUND YOUR SUCCESS The secret world, I dont think the Secret world gets the love it deserve, not even from FunCom, i know they have created the BEST MMO out there, but the game is just as polished as it was in 2012 (not bad, but it got issues) I wish they could polish up The secret world make bigger free patches (some issues can be bought) but dont have people pay for 12 issues just to feel that they can catch up to other people… I have just started playing the game after a year break or so and i can say that I Feel i have to cash in on all the issues to catch up to players (hey maybe i am wrong.) But there is a pressure there that is quite hard to want.

IF you want people to buy your stuff, label them as expansions and maybe create a few more dungeons and raids while they are at it, but dont charge for story line… I wont say anything more because i might be really misstaken but so far i love the game and thats all that matter, i just hope i dont need to cash in 1000 euroes just to “catch up”

lob For 6 timer siden

i HATE horror games becuse im easily scared but im looking foward to this i love psychological shit but i really hope this game isnt filled with cheap jump scares thats what really turns me off from some horror games

Coltara Cady For 8 timer siden

OHSNAP, a new game in the TSW universe? I’m really delighted about the fact it’s in the same universe, but in general this looks fantastic.

Denne liker vi og, selv om jeg ikke vet en dritt hva det sier: :wink:

M.GAMES For 4 timer siden

لعبة رائعة جدا و تبدور انها ستكون قوية

2 Likes

Nei det er ikke bare deg, eg har vert innom en del nå ikveld, å det tar av.
Det har gått fra 58000 til 59550 på ca 1t og 20 min, fortsetter dette utover kvelden og natta, så er det 100k iløpet av ett par dager.

Utrolig mye spennende å lese, ved noen enkle Google søk, og kommentarer i diverse artikler.

Det blir en spennende Funcom uke, holde kursen eller faller den tilbake ?

Eg skal uansett sitte med mon lodd, til eg ser hvordan det blir mottatt.

1 Like

Jeg legger inn Bid men lavt nå først så får vi se hva innfall folk får, tror og det kan bli litt fort svingninger fra det ene til det andre :smiley: … De siste jeg kjøpte sist uke var på 1.10… Jeg skal absorbere respons og videre rumormaking et parr dager før jeg gjør noe mer… Nå har jo aksjen gått en del er man heldig så er det flere som føler at de kan selge til Bid.

1 Like

Har dessverre ikke mulighet til å følge med i morgen, men mulig eg får tittet innom noen ganger, så får se hva eg finner på.
Eg tar gjerne jafs om eg finner det ut :slight_smile:

2 Likes

Sjekk denne Retwitteren… 161 000 følgere…

https://twitter.com/vg247

Greitt det :wink:

Jepp… fint for vg247 å ha så mange followers…

Mente du å linke til en tweet som var relevant for noe som diskuteres på dette forumet?

1 Like

Var nok denne her.

1 Like

Scroll ned omlag 10 innlegg. Linken gir deg twitterfeeden The Park ble twitret på… Du ser og hva annet FUNCOMs produkt er postet sammen med… Og ja det er mange followers

Men for å gi deg inn med t-skje. Rett over The Park så ser flere nyheter på “Star Wars Battlefront”, “Tomb Raider”, og også noen på XBOXOne…Skjønner du? FUNCOM fått veldig fin plass der hos VG24/7 sammen med Spill i top league forran 161 000 tilskuere. Det er lov å tenke det er positivt selv om du er i en FUNCOM tråd.

Det har vært en ny livestream for TSW og oppsummeringa er her:

sitat:

There’s no denying that Halloween is THE holiday in TSW. I’d
venture to say that most fans are just like me: on pins and needles
waiting for this year’s event to start. It’s even more exciting knowing
that it was written by former Game Director Joel Bylos!
Unfortunately, the stream didn’t divulge a date for the event or many
hints about what will happen. What we did get, however, was the tiny
tidbit that the mission sequence ties in with The Park, the new horror game Funcom is producing that is based on TSW’s Atlantic Island Amusement Park located in Savage Coast.

5 Likes

Jeg synes Funcom ser sterk ut, skal vi klatre litt da mon? kjøper litt til jeg :wink:

2 Likes

Jeg ligger og venter… men ser fan ikke ut som det skal dryppe noe… Men tolmodighet viser seg ofte som veldig nyttig/viktig… Får jeg imidlertid ingenting innen midten av uka så må jeg klemme til…

4 Likes

Betyr dette at det kommer mer etter release? Går ut fra at opprinnelig story er ferdig skrevet.

3 Likes

Sikkert Halloween eventet… :wink:

1 Like