Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - The Park media

Når jeg søker på What is The Park så finner jeg bare den gamle videoen på Youtube.com, hva gjør jeg feil?

Eg søker bare etter “the park” så får eg begge opp

71k views

huh?!
Når jeg søker The Park så kommer teaseren øverst og The Park - What is The Park etter. Denne har imidlertid 3800 views eller noe slik. Fatter ikke hvor dere finner den med 71k views, må være noe instilling greier? Jeg er under middels retard på PC da det er jobb og hobby :wink:

Her er url: https://www.youtube.com/results?q=The+park&sm=3&app=desktop

2 Likes

Nytt screenshot ser det ut som. Postet på forumet til TSW. Ser nice ut :slight_smile:

https://forums.thesecretworld.com/showthread.php?94084-Samhain-2015-spoiler-image&p=1968741#post1968741

1 Like

@Paddy80 hvis du søker på funcom så får du opp den som er vist 71k ganger. Den du fant kan være postet av noen andre. Det står noe som machinima trailer vault.

1 Like

fant det nå, bare synd at den offisielle ikke kommer øverst på “normalt søk”, men slik er youtube.com, can be fucked up. Nå er det bare å vente på release og teste spillet :slight_smile:

2 Likes

Tikker på med masse kommentarer, 31 retweets og 54 favoritt merker… Hos PC Gamer…

Her tror jeg vi får nyttig eksponering…

7 Likes

Liker han karen her som har kommentert på PC gamer… :stuck_out_tongue:

hehehe tok dere denne… hvem ligner Joel Bylos på ? :wink:

3 Likes

OK… jeg skal gjøre det enkelt for dere :smiley:

Joel Bylos = Samwell Tarly

One for the watch!! Bwahahahahaa…

5 Likes

Han fyller ut historien litt, eller “adding more flavour”.
Betyr vel at de ikke er helt ferdig enda :smile:

3 Likes

Da nærmer det seg 80k views, mener det var ca 70 på samme tid igår , 0645.
Økning på 10k i døgnet, spennende se hvor lenge den holder koken oppe :slight_smile:

Vel, lykke til med både kjøp og salg idag, eg holder meg litt på avstand.

1 Like

Kanskje like greit… De derre salgsraidene dine på 200 000 i løpet av 30 sekunder er ikke noe særlig :stuck_out_tongue:

Om du bestemmer deg at du skal inn igjen. Kjøp nå nede her. Jeg tror ikke prisen er det samme om meget kort tid når vi nærmer oss TSW salg/golden weekend… Halloween whatever eller hva du nå matte velge å kalle det… Jeg tror spenningen rundt det hele kommer til å presse kurs opp… Faktisk… Jeg tviler på at du får inn alle aksjene du solgte på under snittpris for det du solgte på… Kan være jeg tar feil… Men vi får se :stuck_out_tongue: . Jeg skal nå handle i dag tenkte jeg…

3 Likes

Vel, mitt salg igår kan vi jo se på forskjellige måter, men nå har eg altså kjøpt igjen mer aksjer til en god del lavere kurs en hva eg solgte for.
Det blir noen lapper av det, når man trader med ±200k aksjer

2 Likes

Det var ikke tiltenkt deg… Du er jo åpen om hva du gjør… Du og noen andre… Men det er nok av de som taler i tunger… Vel… Blir rally i morgen nå da… Katta ute av sekken og jeg likte ALT :wink:

1 Like

Tunga mi er som på alle hallingdøler ikke kløvd :wink: har ikke fått så mange som jeg tenkte men har rundet 100, så meldingen nå om slipp 27,10. tror dette blir gruelig moro.

1 Like

Tror det er riktig pris.