Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - The Park media

Det var vel en eller annen som tippet 9.99… :wink:

3 Likes

Tidshorisont er vel relevant? Fra tirsdag før Haloween og ut uken t.o.m søndag, så kjøper majoriteten av alle spillere av TSW. I tillegg kommer alle “vi andre”. 50k må da lett paseres på en uke.

1 Like

Minst 1 :wink:

Regner med at alle på tekinvestor utenom deg kjøper det :wink:

3 Likes

Onns kjøper på 80% salg

4 Likes

Noen som vet hvordan det funker med refunds når man kjøper et spill på preorder. Man må jo kreve refund innen 2 uker og spørsmålet er da om det gjelder fra man kjøper det eller om det er 2 uker fra release.

EDIT: “Preordered games that have been released are still eligible for a refund, as long as the refund request is submitted within two weeks of the game’s release, and the game has been played for less than two hours.”

3 Likes

Hadde menneskene visst situasjonen til Funcom hadde dette ikke vært ett tema. Får da håpe gjengen her inne holder seg for gode for slik blodigleadferd!

2 Likes

lol… yeah right…

Klar for Halloween. Spillet kjøpt :wink:

7 Likes

Tror det er en del TSW spillere som kommer til å kjøpe spillet :

“I bought three copies already. :stuck_out_tongue: Be giving two away when I stream it.”

https://forums.thesecretworld.com/showthread.php?93383-The-park&p=1969257&viewfull=1#post1969257

1 Like

God ide… Kjøpte 10 nå…

Sånn FUNCOM, min støtte til dere… Nå får jeg finne noen å gi det i julegave til :stuck_out_tongue:

3 Likes

https://twitter.com/erlinge

cinemablend.com dekker pinadø The Park (les denne, mer info/synsinger her enn andre steder)

Hyggelig at nettsider som svever i området 5 hundre største i USA dekker The Park fra FUNCOM. Kan IKKE klage på det :wink: , http://www.alexa.com/siteinfo/cinemablend.com

PCGAMER er til sammenligning på 1150 plass Alexa, http://www.alexa.com/siteinfo/pcgamer.com

Nei dette tror jeg går rett til helvette dere :stuck_out_tongue:

4 Likes

Nå veit jeg hvem du er Onns, du er som karakteren Billy Walsh i serien Entourage :grin:

Topp 95 nå (over payday 2 ;))

8 Likes

Alle de positive er sikkert shareholder reviews og de negative er faktiske users da eller?

3 Likes

Han er rå, hater “folk i dress” og småtrøblete å forholde seg til :grinning:

4 Likes

Jeg kan egentlig ikke gjøre noe annet enn å synes det er utrolig morsomt. :smiley:

Morsomt å se at Funcom gir 20% preorder rabatt, slik at det kommer midt mellom @Gordons orginale estimat på 100kr og mitt på 50kr. @Gordon mente jo de kom til å legge seg på 100kr for å kunne gi rabatt, så får vel gi han denne fordet (selv om det siste estimatet hans var på 125kr) :stuck_out_tongue:

Btw, så synes jeg meldingen om at spillet kommer 27. oktober er positiv. Først og fremst fordi det vil si at Funcom faktisk leverer til forespeilet tid. Tror det er første gang på 10+ år. Det blir interessant å følge plasseringen på bestselgerlista framover.

8 Likes

Mener ikke det var noen tvil om at spillet skulle komme i tide. Alle tegn/antydninger/videoer fra Funcom tydet på at alt var under kontroll og at det kom i oktober.

@koe det var flere her på forumet som var skeptiske med tanke på Funcom sin fortid. Jeg så det som sannsynlig at de leverte i tide, men ikke usannsynlig at det kom litt senere. At de nå bekrefter at de er i rute blir da positivt.

3 Likes

Vel jeg er godt kjent med Funcoms fortid og har fulgt dem i mange år. Denne gangen var det imidlertid ingen tvil om at de skulle levere. Alt er forskjellig fra hvordan det er vært gjort tidligere.

• Funcom har holdt spillet “hemmelig” helt til tett opp mot release. Når spillet så ble kjent kom det fram at det skulle gis ut i oktober.
  • Joel Bylos sa det var litt finspikking igjen på spillet.
  • Teaser sa release i oktober. Alle kilder tilsa oktober. Hjemmesiden sa oktober.
  • Tie-in til The Secret World.
  • Halloween.
  • Meldinger fra Funcom til markedet. Spillet kommer i oktober, ikke “aiming for october” o.l.
  • Dette er single player og trenger ikke samme type “massetesting” som et MMO.
    osv osv.

Det jeg kom på i farta.

5 Likes