Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - The Park media

Ja men vi snakker vel om FC kommer til å si noe om dette på Q3 presentasjonen. The Park + økning i søketrend er så vidt jeg kan se i Q4 og normalt pleier ikke FC å si så mye om Q4 på Q3 presentasjonen. Jeg håper jo at de kommer med noe mer info en den vanlige “The Company expects revenues from games in 4Q FY15 to be in line with 3Q FY15” men tror det ikke før jeg ser det :wink:

1 Like

Men tenker du på Q4 eller Q3 nå ? Hvis man ser på spillertallene på steam for TSW i Q3 så er de 366 spillere mot 482 i Q1 så blir overrasket hvis inntektene fra TSW i Q3 er høyere enn Q1.

EDIT: BTW, ultimate edition erstattet massive edition (hadde vel alt opp til issue #7) som de har hatt et par år.

1 Like

Jeg tenker på Q3. Ultimate kom i slutten av juni og koster det dobbelte. Det vil muligens selges mindre issues iom. at disse er inkludert fram til issue 11. Men tror både gamle og nye kunder har kjøpt den.

Javel? Det var nytt for meg. De sier vanligvis det de kan si uten at de må snakke om uferdige data… De kan jo helt klart fortelle på Q3 hvordan synergiene fra The Park ble på The Secret world… En ting er hva som skjer i STeam med TSW… Det er en helt annen ting hva som skjer på funcoms egene sider hvor tross alt 90% av befolkningen befinner seg.

Inntekter fra steam + egne sider for oktober+første uken av november hadde det ikke vært noen problem å rapportere hvis de ville :slight_smile: Så vidt jeg kan se er det kun 2 kvartaler de har sagt noe som helst om fordelingen av inntektene og da sa de hvor mye tsw+aoc+ao hadde av inntekter. Av en eller annen grunn sluttet de med dette men jeg håper de begynner igjen og aller helst gir inntekter per spill :slight_smile:

Jeg håper jo de sier så mye som mulig :smile: Tror også at det er viktig at de kommer med info om nytt spill siden de sannsynligvis er i gang med det allerede. 4-6 måneder med “markedsføring” er bedre enn 2 som de hadde med The Park

1 Like

Jeg ser denne reklamen endel for tiden. streaming av spill?

2 Likes