http://tr.ign.com/the-park/80880/review/the-park-incelemesi (7,3)
Podcast med Joel Bylos.
“But we wanted to switch our frontend to a new graphic renderer. And of course, Unreal is an amazing, and very beautiful engine. And it gives you a lot of power. So we decided to switch our engine, our render frontend, to Unreal. And so when i left the live games in march I was assigned to - figuring out how to use Unreal; with a couple of other guys - I had an artist and a designer and myself. And we were told - Hey figure out!, you know, what we can do with Unreal. You guys learn it, and then you can teach the rest of the company how to use it”
“Basically we thought - that the best way to learn a new engine is to make an entire game. So that we understand the pipeline from beginning to end”
Ellers snakker han om at de måtte lage de fleste assets på nytt, at de har planer om flere spill fra TSW, AOC og AO m.m.
Her er foresten litt info om hvordan steams refund policy har påvirket Qwiboo og Puppygames. Håper Valve justerer på refund policyen sin slik at det ikke er muilg å misbruke den i samme grad som det er nå.
Veldig bra Likte det han sa om at de andre i Oslo hadde jobbet med en patch til LMO i juni/juli og etter dette hadde de jobbet med noe han ikke kunne si noe om.
litt usikker paa om dette er en god review, men de avslutter bra: The scenes in Lorraine’s head had the makings of a horror movie classics .
(over 600 000 followers on twitter )
Det må være lov å poste en review her selv om den ikke er kjempebra
jeg gjor det godt igjen med et par rewards fra metacritic:
The Park is an oppressive horror experience that sets a strong example horror work in two hours. Quality over quantity . http://www.eurogamer.nl/articles/2015-11-04-the-park-review
Del 2 fra denne karen, som har 7mill+ abonnenter. Han er morsom da
Se f.eks. fra 3:30
BTW, er dette en norsk bedrift ?
Ikke interessert… Dette forumet er altfor ondsinnet til at dette er info jeg vil dele…
Noen som har peiling på hvordan man kan gjette på hva TSW synergi salgene blit som følge av The Park… Hvor mange kjøper TSW gjennom funcoms portal… :/?
Jeg ser bare denne efekten her… Hyggelig nok den, men hva utgjør det i salg på funcom.com.
Mulig de har fått til noe bra her?
Da har vi passert 7 mill views Og dette er visst Funcoms strategi med overlegg… Å få spillet ut til så mange som mulig… også gjennom stream…
Håper det nå gir uttelling til TSW… Vi får vel høre mer om det på Q3 rapporten? 1 uke igjen nå boyyyyzzzzzz…
Tvilsomt , men hadde jo vært positivt om de kjørte samme stil som SB og sa noe om hva som har skjedd til nå i Q4.
Hvorfor det?
Søketrenden på The Secret World er høyere enn på lenge:
https://www.google.com/trends/explore#q=%2Fm%2F08ysgh&date=today%2012-m&cmpt=q&tz=Etc%2FGMT-1
For de fleste andre spill jeg har fulgt og fått tall for i etterkant (TSW, LMO, Payday 2), så har en økning i salg korrelert rimelig bra med økning i søketrend.
Hvor signifikant det er er jo et annet spørsmål, vi er fortsatt under søketrende for februar, så vi ender kanskje opp med like bra salg som Q1 2015.
I tillegg selger FC nå Ultimate. Bør gi høyere inntekter enn i Q1, helt klart.