Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fusion Fuel Green Ltd (HTOO)

2 Likes

Finner ikke finans kalender, noen som vet når Q4 rapport kommer?

Fant heller ikke.
Skummet en masse info, synes å huske at jeg et sted leste at dato vil bli offentliggjort senere. Tydeligvis OK ift børsegler?

1 Like

Fikk den her fra IR :

"We haven’t yet disclosed the date of our Q4 investor meeting, but it will be held in the first week of March. We expect to put out a press release announcing the final date shortly. With respect to our annual report, we expect it to be filed in late April.

In terms of an update on EU funding programs, that is one of the topics management is planning on covering during our Q4 meeting"

1 Like

Var opp over 18% da de har fått nesten 10 mill Euro i tilskudd.

2 Likes

Jaha? Skal ikke klage :smiley:

1 Like

Ser ut til at vi får en god stigning nå.

2 Likes

Har trosset Nasdaq en stund;)

1 Like

Er det enda noen i denne? Hva tror dere om nedgangen? Eneste selskapet jeg har sett som inngår produktive avtaler, hvor de så stuper på markedet.
Har en god post på 5.2 usd nå, har enda troen på teknologien men blir aldri klok på denne😂

Makro. Det gjelder for stortsett alt på børs nå.

Skulle kjøpt på bunn her…

Ny mulighet for bunnkjøp gitt!

Biden vil gi syv mrd. dollar til hydrogenprosjekter

Joe Biden ventes å annonsere støtte på opptil syv milliarder dollar til hydrogenprosjekter i USA denne uken, tilsvarende 75 milliarder norske kroner.

Det melder Bloomberg News tirsdag og viser til personer med kjennskap til saken.

Biden skal etter planen besøke Pennsylvania på fredag, som har et hydrogenknutepunktprosjekt med forslag om å bruke naturgass og karbonfangst, der Biden vil gi kommentarer om overgangen til ren energi, ifølge Det hvite hus.

HTOO steg igår (10 10) fra 0,78 til 0,87.
Her har vi forklaringen.
I dag, i skrivende stund, er kursen 0.91 (real time), kursen var 0.96 for 15 min siden.

Såvidt jeg kan se på US-nettsider går all grønn energi på Bidens pakke.

1 Like

Denne har vært vrien. Ser hva den gjør på 1.0 før jeg gjør noe:-)

Noen som har vært borti det her før? Var ikke klar over at aksjekurs over 1 USD var et minimums krav for nasdaq listing…

Alvorlig, eller pleier sånt å ordne seg?!

Ser de har greit med tid på å få den opp til 1 USD… men delisting er vel rimelig hard nedtur for selskapet…

https://ir.fusion-fuel.eu/news-releases/news-release-details/fusion-fuel-green-receives-nasdaq-deficiency-notice-regarding

https://ir.fusion-fuel.eu/news-releases/news-release-details/fusion-fuel-green-announces-strategic-tranched-financing-belike

Da har de da litt krutt på konto fremover.

1 Like

Her må jeg lese meg opp… Endel å gå på. opp 50 prosent på noen dager.

Kurs 21 11 og 22 11 2023: Ca $ 0,52
Kurs 29 11 2023: Ca $ 1,60

Opp + 207 % på 7-8 kalenderdager