Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fusion Fuel Green Ltd (HTOO)

Lurer på hva analytikere mener de er verdt nå, blir vel fort kursmål ca 15usd nå

Etter 4 mener jeg det ikke er teknisk motstand å snakke om før slutten av sekstallet

HAN fire avsnitt over:

Nå omsatt 42 mill i pre-market.
Rekordomsetning.
Sist omsatt ca 4,17 10 min før NYSE åpning.

Hva mente du med at «tilgjengelig float er 12 mill» ?

Noen som har info om short i HTOO?

Volum 56 millioner nå.

De som ikke har adgang til å handle i pre-market, handlet de første minuttene. Nå er nok mange av disse ferdigposisjinert inntil videre.
Kursen synker.

Intradag høy 4,65.
Intradag lav 3,09 (som er nå)

Sålene kursen closer over 1.’,7-2

Håper den tålmodige aksjonær HAN fikk solgt på åpningen over kr.4,00.

Går rykter på US-nettsamfunn om short squeeze

Intradagsvolum nå ca 65 millioner.
Gjennomsnittlig dagsvolum på 0,2 millioner.

Da er nok ikke oppgangen helt ferdig

Public float på market watch er 12 mill

Short er på under 300k iflg market watch

Takk.
Ifølge samme kilde er det 14.920.000 utestående aksjer i selskapet.
Trodde der var flere.

Det er ingen info om lønnsomheten i prosjektet.
Heller ikke hvor mye selskapet må bidra med selv i investeringer for å realisere prosjektet.
Kanskje ligger det an til en utvannende emisjon rundt hjørnet.

Oppgangen synes primært drevet at psykologi («gjennombruddsprosjekt») samt kanskje short inndekning.

Påstander på US nettsamfunn om at alle shorts er inndekket.

Det høres lite troverdig ut.

Ja, det kan du si.

Pdas er det nå intradag omsatt ca 5 ganger så mange aksjer (76,3 millioner) som det faktisk er utestående aksjer i selskapet (14,9 millioner). Når det er iflg Marketwatch er 292.830 shortede aksjer, sammenholdt med at kursen igår sluttet på $ 1,20, mens den idag har pendlet mellom $ 4,65 og 2,53 - så kan det være mulig.

Det er vi enig om, selv om jeg tror (merk tror basert på intuisjon) at vi får noen rykk til.

Min magefølelse gikk i samme retning.

Men de siste 2 timene har kursen ligget tilnærmet flatt nær $ 2,70.
Volumet har i samme periode kun økt fra ca 75-76 millioner til nå 79 millioner.

. Monster volum og mange anledninger til inndekning. På den andre siden, med momentumet som oppstod i begynnelsen kan det godt være noen shortere avventet i påvente av at euforien gav seg. Dette er uansett bare en svært unsubstantial antagelse. Selges ned nå, men fint om kursen holder seg over 1,6. Da kan 50 dagers gildene snitt krysse over 200 dager og en fin teknisk indikator slår inn. Jeg følger med på innspurten mot close.