Bør vel være mye oppside igjen her tenker jeg. Spent på hvordan analytikerne tar det.
Ja, jeg vil gjerne ha mer konkrete og utfyllende opplysninger om økonomien i prosjektet.
Kursen gikk en trappetrinn ned for noe over 1 time siden, fra nivå 2,70 til nivå 2,40.
Med 20 minutter til stengning bør sluttkursen bli på lave 2-tallet.
Vil tro det er muligheter for mer oppgang.
Nivå 2,30 nå.
Uten volumendring.
Rsi?
Tenker det er greit med noe gevinstsikring. Nesten 300 prosent i pretrade - det er jo sinnsykt. Spent på fortsettelsen.
Fra US nettsamfunn et sitat som synes hentet fra et eller annet dokument:
«The IPCEI approval positions Fusion Fuel and its partners to commence funding negotations with the relevant governement stakeholders, as well with the European Investment Bank, which has committed to provide financing and advisory support to those projects selected for public funding».
Vedkommende som har postet sitatet (med sitat tegn på nettsamfunnet) har ikke oppgitt kilde.
Sitatet tas til inntekt for at HTOOs behov for emisjon er lavt eller ikke-eksisterende.
Det sitatet er fra presse mld…
Det er jo et mega gjennombrudd for selskapet, vil tro de får rimelig god deal på evt lån…
Burde vel kunne gå fra 2 tallet til 2 sifferet ila våren…
Du mener «grønt lån»
HAN:
Takk. Ja, selskapet bør oppnå gode lånevilkår.
Kjøpt litt rundt $ 2,14
Satser på at vi har et gulv rundt her.
Intradag 1,99-2,29 med volum noe over 1,7 millioner, så langt.
2,29 ble nådd ila åpningen (kl.15.30)
1,99 nådd ca kl.16.30.
Deretter rolig oppgang.
Jeg avventer litt for å sjekke konsolideringen. Selv om jeg tror det var mest shortere som drev oppgangen så holder jeg en åpning for kjøpere ute etter kortsiktig profitt. Volumet er bra så disse flushes forhåpentligvis på dette nivået og tiden til rundt 4 behøver ikke være så lang. Det skal derimot mye til for å komme forbi denne kneiken.
Er jo gigantisk gjennombrudd for de, guidingen de neste årene må jo gå i taket med det prosjektet på 62 K tonn årlig. Synes ikke den hører hjemme under 10 USD, men markedet er sjeldent enig med meg😅
Blir spennende og se hvem som kommer ut best på pris produksjon med tiden når det gjelder olje og hydrogen. Kan grønt hydrogen konkurrere på pris vil dette gå mye raskere.
Ser ut som «earnings date» er oppgitt til perioden 26 02 - 01 03.
Gitt at datoene er korrekte, kommer altså en rapport (Q4/23) om ca 1 uke.
Vil vel komme en god del mer info om dette gj bruddsprosjektet ifm resultatrapporten.
Godt trøkk nå.
Kanskje minne om denne fra 14 09 2023, som innebærer at Fusion Fuel «kommer til Amerika».
Som fremgår er lederne i det amerikanske selskapet, tidligere ledende ansatte i Fusion Fuel:
2,5 popper nå!? På stigende volum.
Noe over 2,8 millioner i intradags volum
Nå kl.21.41 er kursen 2,51, og volumet litt over 3,1 millioner.