Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fusion Fuel Green Ltd (HTOO)

https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/htoo

Vi får se på slutten her. Virker som at 2,5 ble mer vrien en først antatt

Sluttet på 2,48, og omsatt volum litt over 3,2 millioner.

Sterk på en rød børs dag!

Mener å huske at ved børsnotering på 20 tallet var guidingen deres på årlig produksjon 20-30 K tonn ila noen år, de skulle vel da også kunne gå med overskudd etterhvert.
Prosjekt porteføljen deres er jo nå nokså imponerende med ekspansjonsplaner til USA osv, men det nye prosjektet,62k tonn, bør vel alene kunne føre til solide overskudd etterhvert, og de jobber da lokalt.

Spent på kursmål, mener det bør være 2 sifferet!, men ting tar jo tid, så mulig det økes litt gradvis.
Kursmål ble ikke økt når de sikret finansierings dealen i november. Er ikke så lenge siden kursmål ble justert ned fra 12 til 3,5 av A.D, var vel når guidingen for 2023 gikk i dass på q2 presentasjon tror jeg.

Investor Day presentation fra 28 01 2021.
Se side 26 (av 33): Ca 15-20 k tonn i løpet av et par tre år:

https://ir.fusion-fuel.eu/static-files/0106db15-a0c6-4fee-8ca0-79580645461a

Såvidt jeg husker var ticker-endringen (til HTOO) ca 10 12 2020.
Jeg kjøpte første gang rett før jul 2020.

Det vedlagte dokumentet er det eldste dokumentet jeg finner på Fusion Fuels hjemmeside.

1 Like

Premarket volum så langt er 102.000 (ca kl.15.10 norsk tid).
Høy 2,46
Lav 2.12
Siste 2,24

Ikke supert enda. Lavt volum og lav kurs. Virker som at noen akkumulerer rundt 2,2-3

Intradag volum: 575.000 (kl.19.20 norsk tid)

Høy: 2,48
Lav: 2,20 (i NYSEs åpningstid - lavere i pre-market, jf 2 innlegg over).

Ligger å vaker

ser ut som 2,5 er motstand.

Sitter vel med en følelse at noen akkumulerer i intervallet 2,20 - 2,50. Akkumulering slik du var inne på i ditt nest siste innlegg.

Mitt inntrykk er at noen ønsker å holde den her, mens akkumulerering skjer. Sammenlignet med de store og til dels kaotiske kursbevegelsene på mandag, er grafene på tirsdag og idag «kjedelige» og virker styrt.

Virker som den holdes nede for å motivere selgere… :thinking:
pumpes ned i førhandel og rett før stengetid…

Dagens volum: 820.000.
Sluttkurs: 2,30 (after hours 2,25)

Leser her at analytikere har kursmål 2,43 i snitt, passer med dagens kurs. Det er jo ikke oppdaterte kursmål etter mega nyheten!
Kommer kanskje etter q4 presentasjon…

«HTOO achieved a major catalyst with European Commision approval for its HEVO-Portugal project, securing a spot in the Important Projects of Common European Interest Hy2Infra program. The €650 million iniative in Portugal, targets an annual production og 62,000 tonnes of green hydrogen.»

Så jo, analyse og anbefaling ser ut til å være oppdatert med nyheten.
Men jeg undres hvorfor analytikerne ikke går høyere - «averrage price target of $ 2,43».

1 Like

Godt spørsmål og hva var km før nyheten.

1 Like

Analytikere hadde kursmål 1,8 og 3,5 før nyheten. De har ikke kommet med oppdateringer enda, så artikkelen referer bare til gamle kursmål den 19 februar!

Iflg denne linken ble det sist oppdatert fra analytikere i midten av januar…

Den presses ned i førhandelen på en ellers grønn førhandel i USA, ikke umulig at det fortsatt er en stor porsjon uregistrert short som skal dekkes/stor proff aktør som skal inn… Virker som den styres med jerngrep.

Fasit før-handel nå 15 min før NYSE åpner:
Volum 59.000
Høy 2,29
Lav 2,16

Status 25 min før NYSE stenger:

Volum 552.000
Høy 2,20
Lav 2,00

https://ir.fusion-fuel.eu/news-releases/news-release-details/fusion-fuel-announces-fourth-quarter-2023-webcast-date

6 mars det blir Q4

Ser ut som aksjen skal smadres så mye som mulig før den tid, 1,74 i førhandelen!