Ser ut som at HTOO evner å snu til det bedre i motvind (under krevende forhold på IXIC). Har stor tro i denne casen, men potensialet er nok ikke nådd før dem også satser i Uniten.
Opp opp opp
Går meget bra om dagen!
Er det bare å gønne på nå som prisen per aksje er så lavt nede? Jeg tenker kjøp, hva tenker folket?
Virker som at sektor rotasjon gikk raskt. Kjøpte min førte Hcch aksje for 10,8USD. Ikke langt unna nå. Venter litt til før videre kjøp.
Jeg brukte opp cash på 13 og 14 tallet, så hadde nok kjøpt mer nå, men ikke sikker på at bunnen er nådd enda. Håper på nyheter fra Evora i Q2.
Kanskje den konferansen her den 7 april gir litt positivt fokus: High Level Conference on Hydrogen “Hydrogen in Society - Bridging the Gaps”
Håper også på mld om prosjektet i Marokko de snakket om på presentasjon den 28 januar.
Frister med en ladning til!
Hva tenker dere? Går den lengre ned?
Nå er prisen billig. Sentimental er fortsatt ikke på topp. Jeg avventer nok til noe forbedring av sentim3nt innen fornybar og hydro
« We look forward to showing you more of the exciting things going on at Fusion Fuel»
Greit å laste opp før den tid tenker jeg for min egen del.
Har tenkt litt på problematikken rundt frakt av hydrogen, og om “on-site” produksjon egentlig er så gunstig. Så vidt jeg har fortstått er rørledningene som kreves for å transportere hydrogen ekstremt dyre pga at hydrogen er så flyktig. Og ettersom HTOO vil produsere hydrogen i solcelleparkene vil de være avhengig av slik rør.(?)
Er det andre som har gjort seg noen tanker rundt dette?
Enig
Flere nye partnere i det siste, men aksjen er fortsatt knust i bakken med mesteparten av grønt, kan vel ikke fortsette så veldig mye lenger det her, håper på solid rekyl.
Glad jeg solgte denne med god gevinst. Virker som veldig mange ikke helt skjønner hva de har kjøpt.
Fearnleys reaksjon på ny partner i midtøsten:
HTOO (Buy, TP USD 45/sh)
• Partnership with CCC to develop green hydrogen demonstrator plant in the Middle East
Yesterday, HTOO announced that they have reached a collaboration agreement with consolidated contractors Group S.A.L. (‘CCC’) for the development of green hydrogen plants in the Middle East. CCC is a globally diversified company specializing in engineering and construction (worldwide turnover of over USD4bn, managing 60,000 personnel composed of more than 80 nationalities).
The agreement involves the companies cooperating on green hydrogen projects for potential clients in the refining and petrochemical industries – with a key target being developing demonstrator plants in several countries in the region (namely Oman, Kuwait and Qatar).
On an initial view, we see this collaboration announcement from HTOO as the latest positive move – the Middle East represents an area with high levels of solar exposure and a strong appetite for green hydrogen projects, providing HTOO with an exciting opportunity going forward. We also see the current plan of having a list of the best EPC names for each geography as paying off in the long run. We note the sell-off in renewables and, particularly, hydrogen in recent weeks, however given the differentiated technology, newsflow and upcoming trigger points (e.g. potential start of EVORA plant just round the corner), we see this as a proposition that should capture the attention of investors
Gratulerer med flott exit
Selv ville jeg ikke sitte på benken, svir litt nå gitt, undervurderte korreksjonen i vekst aksjer og trodde fallet her ville stoppe på 15-16 tallet…
Er det warrants og PIPE aksjer som er røde flagg for deg her?
Slapp av og se fremover., det var påtide med er krakk innenfor esg. Men verden går i den retningenz