Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fusion Fuel Green Ltd (HTOO)

3 Likes

Annual report 2020

https://ir.fusion-fuel.eu/static-files/dd7dec08-621c-4631-9b19-924dcb3f463c

3 Likes
1 Like

Kan bli JV etterhvert med stor aktør i Australia

2 Likes

“a live conference call and webcast on Tuesday, May 25, 2021 at 10:00 a.m. Eastern Time (3:00 p.m. Greenwich Mean Time) to discuss financial results, technology updates, first quarter operational highlights, and certain forward-looking information. The webcast may be accessed at https://edge.media-server.com/mmc/p/zzrf5hhx

2 Likes

De har iflg presentasjonen startet produksjonen av hydrogen på 1 enhet i Evora fase 1, og de oppga å ligge godt ann i forhold til estimatene sine. 2 enheter til er montert og de 12 resterende kommer de neste ukene.
Fase 2 med 40 enheter skal være klar allerede i juli.

1 Like

Kurs3n har allerede steget godt fra bunn. Stort potensiale igjen. Holder inntil innmarsj på det amerikanske kontinentet

Mtp all den positive utviklingen og alle avtalene som har kommet på plass, så ser det jo ganske bra ut mtp potensialet.
Dere får unnskylde spørsmålet, men jeg er ny i gamet.

Mtp at kursmål er satt på 45usd. Er det sannsynlig at aksjen vil havne på den prisen? Isåfall hva avgjør når vi kan anta den vil stige i nærheten av en slik høyde?
Takker på forhånd for oppklaring!

Ble ikke det kursmålet satt av fearnly som fasiliterte emisjonen?

Stemmer det. De kom senere med oppdatert analyse hvor de opprettholdt det samme base case kursmålet på 45$. Bull caset hadde de over 100 dollar, lurer på om det var 115$, men husker ikke helt.

Så da er det ikke mye verdt med andre ord?

Poenget mitt var at kursmålet kom i en tid da hele esg sektoren ble luftig priset. Mye positivt har imidlertid skjedd med HTOO siden da… jeg er ingen ekspert på prising, så hvorvidt prisen til fesrnley stemmer eller ikke tør jeg ikke begi meg utpå,

Første analysen ja, men den siste fra Fearnley, hvor de opprettholdt samme kursmål, den kom etter at ESG sektoren og spesielt hydrogen hadde falt kraftig. Det tok de hensyn til, men pga selskapet siden først analysen også hadde sikret seg mange gode avtaler så mente de at det var riktig å opprettholde samme kursmål slik jeg husker det.

1 Like

Fra siste analysen til Fearnley, kom ut 7 mai:
"HTOO (Buy, TP USD 45/sh)
• Partnership with CCC to develop green hydrogen demonstrator plant in the Middle East
Yesterday, HTOO announced that they have reached a collaboration agreement with consolidated contractors Group S.A.L. (‘CCC’) for the development of green hydrogen plants in the Middle East. CCC is a globally diversified company specializing in engineering and construction (worldwide turnover of over USD4bn, managing 60,000 personnel composed of more than 80 nationalities).

The agreement involves the companies cooperating on green hydrogen projects for potential clients in the refining and petrochemical industries – with a key target being developing demonstrator plants in several countries in the region (namely Oman, Kuwait and Qatar).

On an initial view, we see this collaboration announcement from HTOO as the latest positive move – the Middle East represents an area with high levels of solar exposure and a strong appetite for green hydrogen projects, providing HTOO with an exciting opportunity going forward. We also see the current plan of having a list of the best EPC names for each geography as paying off in the long run. We note the sell-off in renewables and, particularly, hydrogen in recent weeks, however given the differentiated technology, newsflow and upcoming trigger points (e.g. potential start of EVORA plant just round the corner), we see this as a proposition that should capture the attention of investors"

Har snart hodlet i et år :sweat_smile:

Nesten gjort det samme sjøl, kjøpte første gang i fjor høst, på 10.5 i kurs. Har stort sett holdt beholdningen, men var et tidspunkt jeg solgt en del på 25$, og kjøpt tilbake det og mer til på lavere nivå tidligere i våres. Med fasit i hånd så kunne man tradet mye mer på veien, men har tjent litt penger på den og sitter med en grei posisjon nå som jeg tenker kan bli veldig fin med litt tålmodighet. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Forrige kursmål fra Fearnley på HTOO som kom 7 mai var på 45$. I dag har et amerikansk meglerhus tatt opp dekning på aksjen, med et noe mer moderat kursmål på 25$. Fortsatt langt over dagens kurs, så det er positivt, og kursmålet vil nok øke når de eventuelt åpner fabrikken i Evora, som er forventet å skje når som helst nå. Dette er nok noe av grunnen til oppgangen i dag, i tillegg til lavere 10 års rente.

$HTOO
HC Wainwright & Co. analyst Amit Dayal initiates coverage on Fusion Fuel Green with a Buy rating and announces Price Target of $25.

1 Like

Fearnleys: Basecase 45/sh. Bullcase 130/sh Q1 2022.

2 Likes
2 Likes