Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Corps (GCOR)

Nærmer seg kanskje emisjon da, spennende å se hvilken løsning de får til.

Min mistanke er at få om noen har lyst til å delta og dermed blir det en seig YA-løsning. Men tiden får vise hva de får til.

Ja hvis det blir en klassisk emisjon kan vi tippe på 100 millioner aksjer på 10(-20) øre for å gjøre starbreeze-analogien komplett?

1 Like

wkr:

Gaming Corps erhåller 1 927 700 kr i en kvittnigsemission 3 393 838
aktier till ett pris av 0,568.

Kvittningsemissionen genomfördes för att stärka bolagets kassa.

Allmänna frågor:
E-post: [email protected]

IR- och pressfrågor:
E-post: [email protected]

Hva er dette for noe???

fant det på wikipedia og gode forumvenner:
En kvittningsemission liknar också en nyemission, men här kvittar man bort skulder istället för att betala aktier med nya pengar. Detta är ett vanligt förfarande för bolag som till exempel tagit upp lån från andra bolag men inte klarar att betala tillbaka dem inom avtalad period.

1 Like

wkr:

Spelutvecklaren Gaming Corps (Nasdaq: GCOR) kan idag tillkännage ett
avtal som innebär att bolaget agerar underleverantör åt amerikanska
Citizen 5.

Det avtal som just tecknats mellan Gaming Corps och Citizen 5 (C5)
omfattar konceptdesign, animering och kod till delar av ett av C5:s
kommande spelprojekt.

Uppdragets första delprojekt, som löper parallellt med det work for
hire-uppdrag som påbörjas med omedelbar verkan och har ett
startvärde , är värt ca 700 000 kr.

Allmänna frågor:
E-post: [email protected]

IR- och pressfrågor:
E-post: [email protected]

1 Like

Trommeslag på stor emisjonsmelding her nå, varmer opp med peanøtter.

Helt sikker? :slight_smile:

Ja, det kommer mer, selskapet trenger desperat friske penger. Ikke 700 tusen, eller ta bort 2 millioner gjeld. De trenger 50 millioner kanskje.

1 Like

Eierliste, mest samlekontoer for småsparere ser det ut som (a la nordnet zero, men svenske varianter)

1 Like

Jeg ser nesten total mangel på større eiere. Tror de skal slite ass.

1 Like

Takk, dette styrker bare troen min på at de vil bruke en YA-løsning videre så lenge det går. Rett og slett fordi det finnes ikke nok større eiere her som er villig til å putte inn penger til en vanlig emisjon. Spennende å se hvilken løsning de “velger”.

Nå er det visst gaming corps(e) som skal hausses igjen

2 Likes

Han holder på fremdeles…

1 Like

Har han hausset en aksje for mye? :stuck_out_tongue:

Jeg fulgte mye med på Starbreeze forumet på Avanza for et par år siden. Da ga han inntrykk av å være en slags nøytral aksjeanalytiker med masse peiling. Samtidig melte han sin egen kake i smug. …solgte Starbreeze mens han ropte kjøp.

4 Likes

Hans sjefsargument er at siden gjennomsnittlig total spilletid er på 3.1 timer (de siste to uker bare ca. 50% av det igjen) så tyder det på at mange kjøper flere episoder. Den første får de gratis. Jeg tror ikke mange kjøper det argumentet…

1.3% har fullført episode 3

1.2% har fullført episode 4 og 5

(244 000 * 1.3% * 15 * 0.5) * U.S. dollar =
207 964 Swedish kronor

3 Likes

Kan være spennende å følge denne på sommersalget. Mange som bunkrer opp med episoder og annet da.

1 Like