Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

meldinga er her:

Gaming Innovation Group kjøper affiliate-virksomhet i Nederland

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=396862

3 Likes

Veldig bra, og ikke overaskende kom det oppkjøp av affiliate, og i ny marked.
-Gig durer i vei, hyggelig for dere som er med

4 Likes

De er offensive i hvert fall, det skal de ha!

2 Likes

Blir nok plukke litt Gig snart!

Ville vært svært forsiktig med å kjøpe gig nå selv om jeg hadde hatt trua på sikt. Gig synker gjerne en god del tilbake i dagene/ukene etter slik oppgang. Nå er den maks hypet opp… sell om news, ikke kjøp etter en voldsom oppgang som har vært siste dagene.

Slik tenker jeg i hvert fall… :slight_smile:

3 Likes

Tok ut litt gevinst fra DNO så jeg kunne fylle på enda mer GIG. Har klokketro på firmaet og tror ikke den skal ned med det første, isåfall kommer den kjapt opp igjen med alle de gode nyhetene de bringer til oss! :slight_smile:

5 Likes

Jeg trodde Funcom var vill… Gig tar kaka!!!

1 Like

Tja. Har du opplevd en 50% ned-dag i GIG eller en 50-100% opp-dag i GIG? Det har jeg i Funcom…

3 Likes

Tror du har rett! Så jeg tror venter litt

Mulig man kan få litt rabatt etter en q-rapport :blush:

Bare hypen i forbindelse med Q4 i Funcom. Men det var da rimelig god gang både i går og i dag i GIG.
Jeg har vel ca 10% i GIG og 7% Funcom. På ett eller annet tidspunkt blir Funcom solgt og muligens puttet inn i GIG…

1 Like

GIG holder seg godt idag også! :slight_smile: En liten dupp til og begynne med, men kryper nå sakte oppover. Er spent på hva neste nyhet fra dem blir!

3 Likes

GIG er og blir en fantastisk investering med stort potensial ja :slight_smile:

1 Like

Det ekstra fine er at tidligere var dette en sell on news-aksje, men nå i det siste holder kursen seg mye bedre enn ved tidligere nyhetsslipp. Da blir det ikke lengre like attraktivt å selge aksjene ved nyhetsslipp i håp om å få de tilbake billigere ved en roligere/senere anledning.

3 Likes

God stigning på GIG idag også, selv uten noen nyheter :slight_smile: Vært flott om den kryper forbi 3,4 iløpet av dagen!

1 Like

Var innom 3.48…! Helt villt og dette har jeg ingen tro på at kan holde seg. Gig gjør det ganske bra men IKKE så bra. Neste qpres er et stykke frem, men den kommer til å bli en real kalddusj… tror jeg

:slight_smile:

1 Like

Eg tar av meg hatten :slight_smile:

1 Like

Det kan fort bli litt som i Funcom når ting går opp opp opp uten at noe spes skjer, da stilles plutselig større krav til inntjening. Jeg kan ikke nok om GiG, men en avtale på noen millioner forsvarer nok ikke en oppgang på 10%++ :wink:

1 Like

For en god latter, les gig-trådene på HO!

:slightly_smiling:

tar deg på ordet…

Hvis du skal kjøpe en aksje på mandag og legge i skuffen og selge den etter nøyaktig 365 dager, hva ville du valgt av Funcom og Gig?

Jeg vet hva jeg ville valgt :grin:.

2 Likes