Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

3,29
Irriterende at eg ikkje kjøpte rundt 3, men fryktet videre fall

Solgte GIG rett før oppgangen. Trøsten er at Funcom som jeg kjøpte har gått mer…

1 Like

Jeg solgte jo ut rett før den gikk videre i dag også, siden jeg var slapp med meldingene…
Men 15k på en uke er bra ift hva jeg skal komme meg over på! Skal heller cashe ut mindre gevinster oftere en store :slight_smile: Kjøper glatt alt + mer tilbake på rett 3 ish :slight_smile:

1 Like

Synst Gig oppfører seg fint nå, lukter vi kr4 ?

1 Like

Var bra jeg kom meg ut før den tok av. Føles alltid godt.

5 Likes

Spesielt deilig er det hvis man har igjen en liten lyttepost. Blir god prosentvis stigning ihvertfall xD

Hærlig Gigdag, med oppgang på 5,6%, og svenskene fortsetter å kjøpe.
Tror tiden kan være inne, og for min del er Gig tilbake i porteføljen min som største enkelt aksje, og det er de lenge siden den har vert.
Den er også eneste IT aksje eg har.

Synst spesielt nyhetsstrømmen i desember var meget bra, med bl.a ny spillleverandørlisens og insidekjøp.

Liten dupp i januar tall, men antar den går oppigjen i feb.
Desember er høy sesong, menst januar er en svak mnd sjenerelt, og vertfall målt mot høytidsmånen desember.

1 Like

The bulls are in full control. The negative sentiment that led to the last bearish pattern has evaporated

1 Like

Skal jeg kjøpe igjen nå slik at du kan få handle litt mer, billig?:grinning:

1 Like

Opp eller ned imorgen og frem mot Q4? Fikk en liten dupp idag iforhold til utviklingen denne uken, men igjen kan jo bare ha vært en “normal” korreksjon på siste dagers økning.

Eg tror den skal oppover, vertfall håper eg det.
Men eg tror uansett at q4 vil vise ett sterkt resultat, og en sterk guiding fremover.
Det et viktig at det skapes en bunnlinje, eg håper Gig kan klare vise at dei makter å skape en positiv balanse

1 Like

Har jeg forstått det slik at Q4 har kommet ut før børsen åpner imorgen? Og hva tror dere? ikke mange nyheter den siste uken.

Gaming Innovation Group Inc. (GIG) offentliggjør resultater for fjerde kvartal 2016 før børsåpning tirsdag 14. februar 2017. Konsernsjef Robin Reed vil presentere selskapets resultater klokken 10.00 på Felix Konferansesenter, Bryggetorget 3, 0125 Oslo. Presentasjonen vil bli holdt på engelsk og overføres via webcast på www.gaminginnovationgroup.com.

1 Like

Gig går nok heftig nå, sammen med Axa… har frem til nå vært inne i begge omtrent ett år… :confused:

1 Like

Sitter å vurderer det samme med Axa. Vet ikke om jeg skal vente på en liten dupp igjen før jeg går inn i AXA. det høres jo ut som de kommer med en ganske bra presentasjon også, samt at det ser bra ut for videre 2017. To ganske spennende aksjer dette. Syns jeg da vertfall. Men igjen så er jeg helt ny i dette.

Vabsklig å si med Gig, topplinje er nok radig økende, men det svikter litt på bunnlinjen.
Kanskje er det fortsatt tidlig, og selskapet er stadig i utvikling.
Køyre relativt dyre TV kampanjer, håper å se resultat av dette etterhvert.
Tørr ikke tippe noe resultat, men eg drister med til å spå en rekord vekst på topp, men sikkert ikke mye i bunn, da pengene stadig reinvesteres.
Håper Moe mer guiding, og at det er inngått flere igc avtaler, samt at flere er satt ut i liv.

Tror på en spennnede Gig dag imorgen, eg sitter nå med en god porsjon aksjer til ca 3,30 i snitt

2 Likes

Fortsatt sterk vekst, resultatene er på vei :

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=420006

4 Likes

Lykke til alle som er inne :grinning:

1 Like

:moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag:

2 Likes

Tungt inne?