Selger rundt kr 6, orker ikke så store gevinster
Hehe Kronn,
Siden kanskje en del av dere kanskje ikke har tilgang på dagens lille AFV analyse, så kan jeg jo dele den med dere. Den sier vel mer eller mindre det samme som noen av oss “HO tullinger” har forsøkt å fortelle i lang tid nå
Deler også en liten artikkel fra iGamingbusiness(betalingstjeneste) men jeg er i det “rause” hjørnet i dag Den er skrevet dagen før siste affiliatekjøp, men definitivt veldig aktuell.CTM & GIG artikel igamingbusiness.com.pdf (497.1 KB)
AFV - GIG analys 2017-03-15.pdf (82.0 KB)
Har du Starbreeze analysen også?
Nei dessverre Holmes. jeg er nok mer rettet mot iGaming. Der har jeg forøvrig det meste
Liker ikke helt at ACS selger ned,
Greit nok at dei har en analyse å forholde seg til, og at gevinsten er fin, men eg hadde heller sett at analysen ble omgjort og satt til BUY og høyere target.
@warom, det er noen fine analyser som er gjort på HO, men eg skulle heller sett at dei som har dekning på aksjen hadde kommet frem til 6-7-8-9kr.
Det er tross alt dei som har makten, men la gå, vi ser potensiale i aksjen, eg gleder meg til sekseren
Burde sikkert ha solgt igår og idag litt, ser at det kan være tøft for aksjen og etablere seg over femmeren med det første, men satser på at den klarer det hjelp av nyheter i løpet av kort tid, eg har derfor valgt å øke ytterligere, finansiert ved å selge ut og Qec, i minus, så eg antar qec går til himmels nå.
Dei som er flinke selger og tar gevinst, andre kjøper bare mer og mister etterhvert det man har.
Kjenner til typen…
Kortsiktig topp rundt 5 trodde jeg på, men så må man velge om man vil ha de store eller små pengene. Er du langsiktig er det vel bare å sitte tålmodig videre. Tror den fint kan gå høyere senere.
Den går til kr 6 i løpet av sommeren, innen påske er den etablert over kr 5, men ser faren for at den må litt ned og hente den berømmelige farta.
Q1 presentasjonen kommer til å bli en festdag, i likhet med Funcom.
Her har vi en av målgruppen http://p3.no/dokumentar/spilleren/
Man får gjøre sine egne valg, men jeg styrer unna investeringer i GiG og kreditkortselskaper. Bare er bygd på elendighet.
Kan jeg få spørre hva porteføljen består av ?
Børs og katedral
Ja dette er trist, og også en viktig del av at man mener bransjen bør har strenge regler å forholde seg etter, med strenge kontrollorgan.
Bransjen sammen med forbruksbankene, er en skitten lekestue der dei har muligheter, benytter seg av andre som ikke evner å kontrollere mulighetene som finnes der ute, og det er en diskusjon vi alle må tørre å ta.
Selv om eg liker Gig, så betyr det ikke at eg liker bransjen, for der gjør eg faktisk ikke, spesielt den agresive måten å drive marknadsføring på, er kritikkverdig
Slutter den over 5 idag, så blir det en rose til kona til helga.
Eg registerer at Qec stiger etter at eg tok utgang i går, men spiller jo ikke stor rolle når pengene får prosentene i Gig likevel.
Gig slutter sterkt, 5kr og leia mot 6kr er staket
Grei Gig dag, hadde håpet på en noe høyere sluttkurs, men utsiktene ser bra ut.
Eg solgte jo Qec på årets laveste i forge uke å kjøpte mer Gig på 4 85, så gikk Qec rett opp dagen etter, så den handelen ble noe dårlig, men ser bedre ut nå da.
Håper aksjen kan holde litt liv i leiren videre
Du har jo fin inngang her så blir en solid gevinst når du velger å selge deg ut:slight_smile: Jeg sitter i ro med mine aksjer. Har jo snittkurs på 4,65. Håper på kurs over 7 kr før jul. Blir spennende med Q1. Kanskje vi ser kurs rundt 6 kr alt da?
Eg hadde jo mål om 5kr til påske og 6 iløpet av sommeren, aksjen ligger 1kr foran skjemaet
Virker sterk om dagen
Hvorfor så lite interesse rundt en vinner aksje som Gig her på forumet ?