Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Var med GIG fra 3 til 4kr i september. men ville avvente mens de drev et aksjetrykkeri. Pluss det ble vanskelig for meg å verdsette GIG når Betsson var /er verdsatt til en P/E på 14/12.

2 Likes

Beklager seint svar Kronn. Har begynt i ny stilling på jobben og det er mye å henge fingrene i. Moro at den ligger foran skjema :blush:Jeg har ikke fulgt Gig så tett som deg. Kjøpte meg inn første gang høsten 2014. Tror kursen var rundt 85 øre. Var inn og ut av aksjen flere ganger til litt over 2 kr med bra gevinst. Vært inne av og til siden. Var sterk i dag. Jeg synes også det er rart at ikke flere av tekinvestorene finner Gig attraktiv.

2 Likes

Hei Kronn. Vet ikke hvordan du liker å være bjellesau men jeg har nå to ganger latt meg inspirere av deg til å gå inn i GIG. Det har gått aldeles utmerket begge ganger så takk skal du ha.

2 Likes

Jo takk, hyggelig det👍
Kanskje litt lurt å vurdere litt sikring nå når den nærmer seg 5,4.
Eg gjør ikke det, men vil anta at den kanskje skal puste litt.

1 Like

https://sbcnews.co.uk/events/2017/03/23/gig-better-collective-easyodds-olbg-ma-impact-affiliates-betting-football-2017/

2 Likes

Bra detektivarbeid Kronn:slight_smile::+1: De ligger ikke på latsiden.

1 Like

Ligger an til å bli en ukevinner hvis ikke Seamless sniker seg foran. “Dessverre” ble PCIB stemt fram av flertallet.

3 Likes

Håper det er mangen av medlemene på forumet som har hatt glede av denne reisen

3 Likes

Tror det er flere som har vært med på Hugo reisen

2 Likes

Gevinst sikret litt her nå på 5,39. Lagt ut resten på 5,48. Skal inn igjen. Kan hende kursmålet ditt er innfridd før påske Kronn :blush:

2 Likes

Woah, her går det unna, sitter i møte på jobb, svært hyggelig å ta lunsj :+1:

2 Likes

Sa jeg skulle sitte ut året med Gig aksjene, men klarte ikke å holde meg vekk fra salgsknappen i dag. Hadde jo vært mulig med større gevinst om jeg kunne følgt med hele tiden. Men det er jo ikke mulig når en er på jobb. Sitter du fortsatt rolig Kronn?

1 Like

Eg tror det har vert en god dag å selge på, forventer jo ikke at den stiger hver dag, men eg sitter rolig.
Gratulerer med gevinst, det er en god evne å ta den, når den er der👍

2 Likes

Nei den har jo steget mye på relativt kort tid nå. Jeg er ikke flink på teknisk analyse men når Rsi er 89 så skal det jo normalt komme en pull back. Håper jeg kan kjøpe meg inn på lavere kurs. Takk for det:slight_smile: Det har du helt rett i, fort gjort å bli for grådig

1 Like

Da sluttet Gig på 5,49 som er årets høyeste.
Sikkert litt galskap å ikke sikre noe, men eg har en god følelse på at den skal videre oppover.

God helg

5 Likes

Den skal nok høyere så du mister nok ikke nattesøvnen:wink:

God helg

2 Likes

Bare innom med tlf og orker å redigere inn nye alexa tall, men gå inn å sjekk, og da spesielt betit brandene, dei fonetsetter den eventyrlige klatringen vi har sett siden.
Gleder meg til tall i q rapport, dette er i ferd med å ta av

3 Likes

Ser bra ut Kronn. Nettrafikken øker og det vil også Gig sine inntekter gjøre utover året. Blir spennende å se kvartalsrapporten i mai. Håper jeg ikke må løpe etter når jeg skal inn igjen:yum:

1 Like

Du kan få mine snart :+1:

Hehe, jo takk men du skulle jo selge rundt 6 kr og tror/håper det blir mulig å få kjøpt seg inn under det:relaxed: