Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Det er lurt å ta gevinst. Så gratulerer med den!:slight_smile:Om Gig går sidelengs en stund byr det seg sikkert en mulighet for å komme inn på en grei kurs siden.

1 Like

Pene prosenter det! Jeg hadde aldri trodd den skulle gå så høyt.

1 Like

CAR med dekning på Gig, BUY med target kr 8.
Går rett kl 6kr imorgen da

1 Like

Eg er forøvrig ikke inne

med target 8 kr er det massevis av oppside igjen.bare å kjøpe seg inn igjen hvis du har troen.

Tipper dette er det som skal til for å bryte gjennom 5,2 og etablere seg, sikkert nok en kjempe fin reise i Gig fremover, men når eg valgte å gå ut, så stoler eg på meg selv og blir på utsiden, men eg har mangen bekjente som sitter, så eg håper den går himmelhøyt selv uten meg.

1 Like

Jeg har ingen tro på at den går til 6 kr i morgen. Et kursmål på 8 kr vil sikkert løfte kursen men vil nok ta noen dager før vi når 6 kr. Markedet reagerer ikke så raskt på en slik type melding tror jeg. Er kjempehappy om den står i 6kr før helgen. Jeg har snitt på 4,65.

Tja, hva skal man si ?

3 Likes
1 Like

At aksjen begynner å se j… dyr ut?

:wink:

1 Like

Vi får se Kronn. Fortsatt litt igjen av dagen☺Synd du har solgt deg ut😟

1 Like

Kjøpte mye Funcom og håper det skal betale seg :+1:

Det håper jeg at det gjør også. Aldri hatt så mye aksjer verken i Funcom eller Gig.

1 Like

Er idag bare et blaff fra carnegie anbefalingen, eller tror dere at den vil stige jevnt en liten tid til? GIG gjør jo bra business, men det er jo ikke alle som vet det :wink:

Da har jeg lagt ut 20% av beholdningen til salg på 5.86

1 Like

Jeg mener GIG fortsatt har mye igjen å bevise. Ja, de har vært flinke til å vokse, få avtaler og til å øke omsetningen, men foreløpig vises ikke dette på bunnlinjen!

1 Like

De “kjøper” vel kunder så er kanskje derfor det ikke vises på bunnlinjen (enda) ?

Spennende å se på GIG som trosser trenden på Oslo børs, stiger jevnt og trutt. Spørs om den ikke kan komme over 6kr idag. En barriere. Synes det er synd @Kronn ikke får være med på den :slight_smile:

1 Like

Veldig bra og hyggelig for dere som er med, det som er litt kjipt for min del, er at eg lastet opp i Funcom som eg nå sitter i minus i, så får se hva eg gjør der.
Passet meg litt dårlig den Car dekningen, men sånn er det, eg har gode prosenter med trading i Gig gjennom flere år, og er veldig fornøyd uansett.
Eg gleder meg over dere som enda er med, har ingen problem med det :+1::beers:

3 Likes

Om den skulle bryte opp gjennom 6 i dag så kan den fort gå noen %til.

2 Likes