Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Det er jeg usikker på @Kronn. Er vel støtte på ca.4.5. 200 dagers glidende snitt er jo nede på 4.07, dit tror jeg ikke vi skal. Lav Rsi (38). Tror kanskje det blir mulig å plukke aksjer under 4.5. Så spørs det jo når det kommer kursdrivende nyheter. Jeg er foreløpig uten aksjer.

Pengene fra insidesalget går inn i FK Start

3 Likes

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=430716

Tenker dette kan være relevant for GIG aksjonærer :open_mouth:

1 Like
4 Likes

Lurer på hva kommentaren i DN blir denne gangen ? :smile:

2 Likes

Det gikk for Thor Christian Jensen når han så denne meldingen.

1 Like

Ikke bra dette, lukter litt svidt i kantene i Gig om dagen synst eg, hr enda ikke kjøpt meg inn.

Synst salget var veldig negativt, selv om det self er naturlig at det på ett tidspunkt taes gevinst.
Mangen av aksjene er jo aksjer gitt som betaling, og det har vert lite cash involvert i transaksjoner mellom selskapene, så noe penger må det være lov til og hente ut.
Men, salg er salg, aldri positivt, og det skapes en negativitet i aksjen.
Det hevdes også at det var en gruppe kjøpere som vil kjøpe, eg mener det er mye som taler imot dette.
Det var en book building proses, og aksjene ble solgt til rabattert pris.
Hadde noen virkelig ville kjøpe aksjer som det ble hevdet, hadde eg ventet at det ble book building motsatt vei, eller Evt ett bud på deler av selskapet.
Nå kommer det altså en melding om at Finanstilsynet løfter litt på øyebrynet, eg tror på negativ sommer for Gig,

2 Likes

Litt enig med deg. Etter oppslaget med Start osv etter de solgte aksjene så sitter jeg litt med en gutteklubben grei følelse, vertfall når det kommer en slik sak angående regnskapet.

1 Like

Etter å ha satt stadige lavere bunner og topper kom dagen hvor den nærmer seg 200 dagers SMA. Uten nyheter fremover i juli så tror jeg kanskje vi kan få kjøpt Gig aksjer under 4kr. Jeg er fortsatt helt ute.

1 Like

Det jeg har sagt hele tiden (litt sleivete) om GIG, dette er hurra-gutter som lever det gode liv på Malta og ordner det til for seg og sine kompiser. Småaksjonærene i GIG betaler regningen.

De har vært flinke til å vokse uorganisk og å skaffe seg avtaler og øke omsetningen, men fortsatt er det laaangt igjen til å kunne forsvare kursen på selskapet resultatmessig.

4 Likes

At de tydeligvis også har trikset/pyntet på regnskapstallene er jo veldig dårlig reklame for selskapet. Har en dårlig magefølelse for denne nå så kommer til å holde meg unna hvertfall til over ferien :sunglasses:

1 Like

Først i året 2017, kommer alle feil til og bli rettet, dvs at rapporteringen for 2017, må justeres for feilene som er begått.

1 Like

Har ikke så god greie på det, men eg tror ikke det var bra at aksjen droppet under 4,4 som ville blitt en dobbeltbunn.

Får vi ett nytt dypdykk i Gig ?

1 Like

Trenden de to siste årene er at GIG stiger kraftig i januar for å så falle resten av året.
De trykker aksjer som om det var sjettonger.
Skal jeg inn i GIG igjen så blir det ikke før til januar.

1 Like

Er på ferie på hytta @Kronn. Har bare med mobilen å titter innom en gang i mellom. Ikke særlig god på teknisk analyse. Var vel støtte på ca.4.5. Mulig jeg er helt på jordet,men om hele candlestick’n er under støttenivå så indikerer det vel mulig brudd ned? Fortsatt lav Rsi og omsetning. Er vel ikke støtte før ved 200 dagers glidende snitt nå og det er vel nede på 4.13. Er enig i at det ikke ble noen dobbeltbunn da den sluttet under 4.4. Var jo svak i sluttauksjon også. Tror vi hadde trengt en melding om oppkjøp eller lignende for å snu trenden nå.
Du får ta min vurdering av det tekniske med ei stor klype salt og ikke la det påvirke dine beslutninger!

2 Likes

Nytt affiliate oppkjøp, kanskje en god mulighet og selge ut noen aksjer på morningen, eg tror aksjen kryper lenger ned gjennom sommeren :

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=431430

3 Likes

De som har aksjer å selge kan jo benytte anledningen :slight_smile:

Hmm, Car selger igjen ?

https://www.gaminginnovationgroup.com/ir/2017/gigs-igc-launch-new-lottery-betting-vertical/0DCE965A3D4FB5D2

2 Likes

Har lagt inn kjøp ned mot 4,00,
Alle under 4,20 og ikke mer enn 15k
http://www.netfonds.no/quotes/analysis.php?paper=GIG.OSE

1 Like