Finst det noe fersk aksjonæroversikt ?
Her er den siste fra Q2 presentasjonen. Side 27 i den som heter presentasjon.
Legg spesielt merke til Swedbank Robur(Ny Teknikk) som startet for halvannet år siden med å kjøpe 23M. De er nå oppe i 76,5M.
Aasen er blitt ekkelt rik etterhvert, han har noen hundre millioner i gevinst
Ja, er ikke det morsomt da. Da får jo vi andre ta del i det også
Robur kjøpte forøvrig 10M av de 70M her for litt siden. Carnegie Investment tok 25M
Hvordan er ståa i gig. Ett år siden jeg var inne. Vurderer inngang igjen.
Skal nok godt opp i løpet av høsten, Q var som forventet … men vent til den snur igjen er nå mitt tips, jeg skal akkumulere meg opp når jeg ser bunnen er nådd.
NB Teknisk Analyse (ikke fundamental analyse)
Aksjen ligger i en stigende trendkanal, men denne er ganske bred. Vi har touchet taket på kanalen etterfulgt av en hode-skulder formasjon. Tror det er lurt å vente med kjøp nærmere trendgulvet.
… og jeg som vurderte et kjøp på under 1 kr… #goodOldDays
Hadde du latt være å selge på turen opp da tror du ?
Nei, hadde nok solgt på 2,10
Beste tiden min i Gig, er alle tradene mellom 1-2kr, var da det var gøy på børsen, nå er det bare blitt surr
Husker jeg kjøpte GIG eller (NIO) som det het da, for under 1kr, men skjedde ingenting så jeg solgte etter noen uker… skulle hatt litt mer tålmodighet på den tiden
Jeg husker jeg kjøpte 200k mellom 80-90 øre første gangen. De kom med melding den dagen, men husker ikke hva de meldte. Solgte på litt over 1.2. Så ble det mange trader mellom 1-2 kr akkurat som @Kronn. Det var tider det
Det snur snart skal du se Kronn.
Har tatt noen Gig idag, antar den må korrigere oppover noe igjen nå
HAHA dere må skjønne at Carnegie analysen var timet med salget til gutta i Optimizer. Carnegie måtte jo gjøre kjøpere intr. å dermed pumpe igang en positiv analyse. Klassisk. Se på Pareto før APCL emisjonen. Før Questerre emisjonen (denne har jo blitt bra igjen i etterkant). Skal man finne kjøpere til store poster må de ha analyse å gå etter, ingen kjøper med en analyse som ikke viser godt potensiale. Neste gang Carnegie kommer med ny analyse utenom Q-rapporter kan du ta deg fan på at de store eierne selger ut resten av aksjene.
Selv om kursen er ned, klarer jeg liksom ikke se hva som skulle være fundamentalt dårligere nå enn for en måned siden. Heller tvert om med alle oppkjøpene.
enig. er dødtid mellom kvartal rapportene. tradingen er litt borte siden de kuttet ned på nyhetsfeeden til markedet.