Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Not bad.

Det er jo helt hodemisting at Norne anbefaler salg av GIG aksjen idag, basert på Brexit, og at hestene som er avlet utenfor England tillegges en 10% importavgift. AKKURAT som om denne eldgamle kuriositeten i det engelske samfunnet forsvinner av den grunn. De gambler jo på de hestene som løper uansett, det er jo omtrent en tradisjon for enkelte.
Og, en avhengighet forsvinner ikke (trist nok) fordi det blir importavgift på enkelte hester… :brain::gun:

Kom som bestilt for min del, eg var litt bekymret over at utgangen min ble dårlig, nå ser den langt bedre ut med en gang

Ikke strø salt i såret :sweat_smile:

Hmm… drøye 5% ned denne uka! Fordi?

Føler at jeg var litt i overkant eplekjekk lenger opp her. >

1 Like

Fikk kraftig juling idag Giggen. Er jo ikke en dritt som er forandret, men mange tenkte vel som du @ge-ge , og ble utålmodig :wink:

1 Like

Ingenting forandret for den langsiktige som vil til 8 kr og mer… Det er nok en kombinasjon av gevinst sikring da den har steget veldig mye i år (høy RSI) og litt nervøsitetet i markedet av det som skjer rundt i verden. Jeg er helt ute av GIG nå, men elsker GIG og leter etter ny inngang. Grunnen til at jeg solgte meg ut litt etter litt. Startet på 5,8 og sluttet på 6,3 er av den enkle grunn at ingenting bare vekser og vekser. Den må ned igjen for å hente fart. Jeg har det problemet at jeg vet ikke når jeg skal kjøpe meg inn igjen, men det skal jeg så absolutt. Kommer nok til å prøve på 5,6 med mitt første kjøp om den faller så langt.

Ingen påske uten Gig, inne med en trade på 5,92.
Samtidig har eg lagt inn kjøp nedover, nå er det fjellet som teller

Happy trading

2 Likes

Jøss, ny lisens :slightly_smiling_face:

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180326.OBI.20180326S45

2 Likes

https://www.gig.com/ir/2018/gig-signs-deal-with-mobile-real-money-and-social-games-developer-gaming-realms/557FDF49C138DAA6

3 Likes

https://nyemissioner.se/foretag/planerad-notering/gaming_innovation_group_inc/1999

4 Likes

Kjenner ikke denne siden, betyr det at de skal børsnoteres i Sverige, eller er det bare “kanskje”?

Godt å se den krabbe oppover igjen, var litt bekymret for inngangen min her nå :see_no_evil:

2 Likes

Skulle ha postet denne tidligere i uken, bedre sent enn aldri?

3 Likes

Da ble det exit igjen idag, god tur videre :+1:

1 Like

Jeg synes du har vært ganske flink med tradene dine Kronn, men her tror jeg du bommer. Kan jeg spørre om hvorfor du trekker deg ut nå i underkant av 2 uker til Q1? Jeg personlig har tro på ett lite forventings rally foran Q1. Så ligger det litt rykter i luften om at RR skal på Roadshow i Sverige før en mulig børsnotering i Sverige. Det rører seg også litt borte i USA med tanke på lisenser for Hard Rock og GIG.

1 Like

Takk for det
Eg tror aksjen kan stige videre, men med oljeprisens sterke utvikling, så ser eg større muligheter innen oljen.
Håper Gig går oppover uten meg også

2 Likes

Ot, men kva er dine oljebets?

Ja jeg ser den og har også trua på oljen nå fremover siden det ser ut som krise i Venezuela. Velger alikevel å holde på GIG. Lykke til og kjenner jeg deg rett så kommer du vel tilbake når tiden er inne for det :slight_smile:

Small CAP olje, med produksjon = Iox

Kommer garantert tilbake til Gig ja

2 Likes