Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Mer og mer indikatorer som tyder på at det blir notering på Stockholmsbørsen. Kan ikke se annet at det blir et skikkelig rykk i kursen nyheten eventuelt slippes.

1 Like

Tilbake fra Iox, med lånte midler fra Gig igår

2 Likes

Traff bra på den :slight_smile:

1 Like

Noen ganger har man flaks :cowboy_hat_face:

1 Like

Har en tro på at vi er nermere 7 enn 6 etter Q1. Grunnen er at jeg tror vi får enn økning nå frem mot presentasjonen pga forventninger. Kommer det gode tall der (noe som jeg tror) pluss kanskje en bekreftelse om flytting til sverige så er vi der :wink:

Hva betyr dette for GIG?

Kommer an på aksjonærene det. Fundamentalt har det nok ikke så mye å si. Psykologisk for aksjen derimot. Litt av en timing, ei uke før kvartalstall.

Gig sammen med Cherry er vel de selskapene med størst andel i Norge?

Tror dette kan bli stygt:

Når fikk oljefondet lov å investere i norske aksjer?

GIG er vel registrert på Malta så er vel i teorien ikke norsk.

Uansett, det ser ut som de som ikke hadde peiling på GIG holder på å kjøpe seg inn igjen. Jævla tabloide Norge ass…

Vanskelig å vite hva som er riktig trekk nå. (kjøp/selg). Trakk selv raskt i nødbremsen når nyheten kom, men hvordan markedet tar dette utover morgendagen etter at kursen har krøpet litt opp igjen er vanskelig å spå.

Synes først og frems dette er j#¤lig irriterende. GIGs hovedsatsing er business to business, og Norge er et lite land i den store sammenhengen.

ikke GIG sin dag dette,men tror nok de vil overleve,-men og så tror jeg nok vi kan se effekten av dette i regnskapet.

beware my friends!

:man_student:

1 Like

Blir garantert knalltall som blir lagt frem til uka. Mest medaksjonærers psyke som truer. Legger de inn flere salgsordrer enn kjøpsordrer, så går kursen som kjent ned uansett regnskaper :slight_smile:

1 Like

Tja effekt. Å omgå en Ip blokk er jo tidenes enkleste pdd. Så de som vil gamble bruker kanskje 3 sek på å route om dette, null stress. Dessuten tror jeg ikke omsetningen fra lille norge skal spille så mye inn. Med USA inntekter innkommende er ikke jeg bekymra vertfall.

Og som rokky sier, rapporten kommer til å bli bra.

feil,når myndighetene kommer på banen så skal investorer rette seg etter de restriksjoner som blir gitt,-og det blir flere av dem i finanslivet,så her gjelder det å holde fast på oppmerksomheten.

men,Når det kommer til GIG,så tror jeg det vil ordne seg,-noen som vet hvordan inntektene er blitt vektet fra de forskjellige landene?

får ikke håpe denne trenden vil bli iverksatt hos andre nasjoner fremover…

å sitte å si “at det er psyken som truer og det vil gå bra uansett” blir litt arrogant som investorer ikke bør ha om en skal lykkes i markedet.

Det skjer MYE nå i EU ifbm. Brexit`n mener jeg,de skal tross allt tette et økonomisk “hull” på flere milliarder euro…

:thinking:

Leter selv etter dette as we speak. Fint om noen legger det ut om de vet inntjeningen GIG har mot Norge.

bare å bla :wink:
https://newsweb.oslobors.no/message/444092

Tar meg frihet til å legge inn denne grafen. Flott å se til tross for alt norske myndigheter har gjort for å motarbeide selskapet. Gleder meg til vi flytter utenlands :wink:

Har bladd, men finner ikke ut hvor mye av inntektene som kommer fra Norge.

blingset litt på posten din. ligger ikke nøyaktige tall fra kun norge der, men “nordics”